hoi ben nu 6dagen overtijd moest normaal zondag ongesteld worden maar is dus niet gebeurt. JOEPI =D> ik heb sinds vrijdag krampen in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden en pijnlijke en gevoelige borsten. ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en had een normale cyclus van 28/29dagen(nadat ik gestopt was) wel heb ik al eens iets gelezen over het ontpillen zou het dat kunnen zijn wat zijn de symptomen ervan als die er al zijn? hopelijk herkent iemand dit en kan me goede raad geven denk dat ik volgende week maar eens mijn bloed laat testen. ben eigenlijk wel bang voor een negatieve uitslag. het is om onnozel van te worden ](*,)
zal morgen na het werk een test gaan halen hopelijk weet ik dan meer anders naar de dokter om bloed te laten nemen ik hou jullie op de hoogte duim voor mij
hoi het heeft geholpen na mijn werk om een test geweest. thuisgekomen direct getest en................................. positief dus zwanger in ronde 2 \/ heb gebeld naar de gynicoloog voor een afspraak mag de 28 september gaan maar moet eerst naar de dokter voor bloed te laten nemen om te zien of ik alles mag eten. dus morgen bloed laten nemen en afwachten ik loop op wolkjes het is 1 van de gelukkigste dagen van mijn leven \/
Kan je mij ook een wolk sturen hahahaha Van harte gefeliciteerd meid hoop dat het bij mij ook zo mag gebeuren. Veel geluk en geniet er van. Lover
hoi vandaag naar de dokter geweest om bloed te laten nemen nu is het wachten tot morgenavond om te zien of alles in orde is antistoffen enzo voor de rest alles ok nogmaals bedank voor de lieve berichten lover: heb je al getest laat iets weten we duimen voor jou
Hoi, Weet sinds vanavond de uitslag van mijn bloed. Alles is in orde behalve dat ik katten moet vermijden en rauwe groenten heel goed moet wassen alvorens ze te gebruiken ( toxoplasma) alsook rood vlees. Ben nu eindelijk 100% zeker dat ik zwanger ben. Ben nu al aan het afwachten op de eerste echo (spannend). Hopelijk wordt het een goede zwangerschap zonder al teveel problemen. Nu zijn we al bezig tegen over elkaar wat zal het worden een jongen of een meisje (rararara)? Als het maar gezond is dat is het voornaamste. \/