Pijnscheuten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mirre, Sep 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Waarschijnlijk heb ik gisteren m'n eisprong gehad.
    Daar heb ik niks van gevoeld, maar nu sinds vanmiddag heb ik af en toe pijnscheuten in m'n vagina/schaambot.
    Het is heel moeilijk uit te leggen, maar kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad.
    Zo voel ik 20 min niks en ineens even een scheut, hoe het voelt is moeilijk uit te leggen , maar ik vraag me af of iemand weet wat het kan zijn/het zelf heeft ervaren.
    Ik heb helemaal geen pijn in m'n buik, ook met plassen geen pijn.
    Het 'lijkt' een steek in het bot, daar waar je ..ongeveer..op zit als je fietst.
    Gisterenavond tijdens het klussen voelde het ook al een beetje 'beurs' ...misschien teveel geklust??

Heeft iemand wel eens van die nare, pijnlijke, steken gehad?
    Ik hoop dat het morgen weg is, want ik vind het niet fijn..

Liefs, Mirre

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

als ik je goed begrijp denk ik dat ik die ook heb gehad.

ik heb het de laatste dagen ook regelmatig. het is een beetje vergelijkbaar met het gevoel wat je hebt als je heeeel erg opgewonden bent :oops: . dan komt er zoveel bloed daar beneden dat het een gegeven moment zeer doet. en dan inderdaad met scheuten.

of zit ik er compleet naast :(:

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hoi mirre,

ik weet niet wat het is mischien nog met
    je eisprong te maken.
    hoe gaat het nu met je cyclus heb je nu eerder
    je eisprong gehad?

liefs chantal.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Geloof niet dat het dat is, het is echt heel naar.
    Kan het heel moeilijk uitleggen, ik heb het wel jaren geleden wel eens gehad toen ik ongi moest worden..net of er een mes in je bot gestoken werd :(
    Het 'lijkt' echt in het schaambot te zitten en bij mij aan de rechterkant van m'n vagina :oops:
    Begrijp er geen bal van!

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Chantal87
    M'n ei heb ik wel een paar dagen eerder gehad dan vorige cyclus.
    Je zou denken dat je het dan in je buik of zij zou moeten voelen, dit zit echt aan de onderkant.
    Weet niet of het herkenbaar is....., maar ik heb wel eens heel veel sex gehad jaren geleden en toen had ik een soort van schijnend gevoel bij dat schaambot van het beuken er tegenaan, dat gevoel...daar lijkt het een beetje op... :( :oops: :(
    Maar m'n lief is gisteren helemaal niet wild geweest met me :rolleyes:

Share This Page