SPOED!!! Fysio aan huis.. HELP

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meidenhuis, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Haiii,

Er is besloten dat de fysio voortaan aan huis komt (vanmorgen kreeg ik dit te horen). Nu komt ze vanmiddag al aan huis!!!!!

Boven is ene grote bende ivm een naderende verhuizing, ik die niet meer kan poetsen of beddenverschonen, troep van de kids overal, kleding op een hoop omdat ik die niet meer op kan vouwen. En ja mijn man......... die werkt fulltime, ik ben al zo blij dat hij het huishouden op zich neemt maar vaal schiet boven erbij in omdat het beneden al zo'n troep is!

Nu komt de fyio vanmiddag dus al!!! Waar behandelt zij mij? Boven op bed? Pffffff die troep!!!!!!:$ en ik kan echt niet ff snel opruimen en poetsen.

Wat moet ik doen????

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ze zullen daar vast begrip voor hebben. Er is ook niet voor niets besloten dat fysio bij je thuis komt toch? Anders kon je er zelf wel naar toe. Dus maak je niet te druk. En als ze komt dan vraag je gewoon waar ze het liefst behandelt (misschien heeft ze een eigen behandeltafel mee) en maak/haal je dat ter plekke leeg.

(Makkelijk gezegd, ik weet het. Ik ben ook elke dag voor ik ga slapen druk bezig met laatste dingen opruimen voor het geval de bevalling 's nachts begint en de VK dan komt).

3. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    de situatie uitleggen
    ze komt immers niet voor niks bij jou thuis, omdat jij geen kant mee uit kunt
    Ik denk dat fysio`s bij zoveel mensen komen en wel veel ergere dingen zien ( of zelfs ruiken) dan dat het bij jou boven uitziet

Succes met de behandeling

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik zou me er ook niet op mijn gemak bij voelen maar hallo; je bent zwanger, je hebt kinderen en iedereen zal begrijpen dat het een zooitje is als je verhuisd. Ze komt er om haar beroep uit te oefenen en bij die professionele houding hoort discreet zijn er ook bij. :)

5. meidenhuis

Ik snap het ook wel, maar ik ben altijd iemand die alles piekfijn in orde wil! Ik heb me er al bij neergelegd dat ik het huishouden niet meer kan doen en daarom als we visite verwachten doet mijn man het huishouden (niet zoals ik het zou doen maar voor het oog van het kerkvolk :D).

Maar jullie zijn nog niet bij mij boven geweest, het is ECHT een bende! Een varkensstal is nog netter!!!!

ik ben echt in staat om alles zelf te doen maar ja, daar ga ik toch echt zware gevolgen van dragen!

Ze komt bij mij aan huis omdat ik geen auto meer mag rijden ivm mijn bekken. doordat deze zo wankel zijn schiet iedere 5 minuten mijn grote beenzenuw klem. Dat is levensgevaarlijk natuurlijk!

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Als het je beter laat voelen waarom doe je dan niet kleine beetjes proberen op te ruimen of aan de kant te schuiven. Oh! Of een laken erover heen gooien. Out of sight, out of mind. :D

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    en zei ze er nog iets van?

Ik heb wel eens een grote bezem gepakt en alles 1 kamer ingeschoven, tsja wel pijnlijk maar het was wel zo weg ;) daarna alle deuren dicht en niks meer te zien

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    maar wellicht een idee om huishoudelijke hulp aan te vragen?

9. meidenhuis

Haii,

probleem opgelost, ze kon me gewoon beneden op de stoel masseren. Was overigens wel veel comfortabeler dan op je zij liggen :D

Ik heb een indicatie voor huishoudelijke hulp echter gaan we binnen nu en 3 maanden verhuizen dus die eigen bijdrage kan ik nu echt ff niet missen zeg maar.

Schoonmoeder doet hier eens in de week ff poetsen (boven) voor een bosje bloemen. Maar ja dat is nu 2 weken geleden want hun auto is kapot dus kan ze deze kant niet opkomen.

In ieder geval ontzettend bedankt voor het meedenken meiden :D!!!!!!!!

Deel Deze Pagina