Mijn zoontje deed vanavond weer moeilijk tijdens de laatste fles en maar trappelen en huilen vanaf het begin van de fles. Gisteren precies het zelfde en alleen bij de laatste fles. Op een gegeven moment maar gestopt en hem tegen me aan gehouden en toen viel hij in slaap. Heb toen het CB gebeld, want wilde toch wel weten wat het kan zijn en wat ik moest doen. De laatste dagen deed ik alleen hongeriger voeding in de laatste fles en de andere flessen combineer ik met gewone voeding, dus misschien dat dat het was de smaak of zo. Dus ik een nieuw flesje gemaakt en gecombineerd en die dronk hij wel leeg, dus dan zal het waarschijnlijk de smaak zijn geweest of dat zijn darmpjes de voeding niet aankon. Hij had het met rijstebloem ook, maar als hij nu al zo sterk op smaak reageert. Zijn er meer dames die dit kennen?
ik herken dit wel, alleen begint mijn zoontje heel gulzig aan de fles en begint halverwege de boel op stelten te zetten. alleen bij de laatste fles, de andere gaan er prima in. echt geen idee wat het probleem is, te moe, geen honger, te veel prikkels? als hij nu stopt, leg ik hem een kwartiertje in de box, maak een nieuwe warme fles, en dan gaat de rest er ineens wel in. wel een gedoe, maar hij krijgt in ieder geval de fles binnen. (dus slaapt hij door) succes!
Heb gisteren een fles met 3 scheppen rijstebloem gegeven met een 3 standen speen en die had hij volgens mij na 6 minuten of zo al leeg, dus dat wil nu wel. soms snap ik niks van die jongen haha. Het blijft proberen.