Hallo allemaal Ik ben 12 weken geleden bevallen van mijn dochter. Na 25 uur puffen moest de kleine toch met een keizersnede geboren worden. Ik herstelde ondanks toch vrij snel had alleen nog wel een infectie in mijn lichaam. En was de hechting wat gaan ontsteken. Maar nu na 8 weken voel ik mij wel heel slecht ik was mijn zwangerschaps kilo's binnen 2 weken kwijt maar nu heb ik er 8 kilo weer ineens aan terwijl ik niet meer eet. Ben misselijk elke dag met momenten dan. en duizelig en hoofdpijn vooral met opstaan. en heb best wel last van stemmingsveranderingen. En dingen niet kunnen onthouden. Hoort dit nou bij het ontzwangeren? Groetjes
Het enige dat ik met zekerheid ( uit eigen ervaring) onder ontzwangeren durf te schuiven is t vergeten van dingen.. Ik ben zelf soms heel chaotisch in dingen.. bijvoorbeeld een mail sturen naar bestuursleden en dan vergeten te melden waar en wanneer er vergadering is.. ( de essentiƫle dingen vergeten). Het aankomen terwijl je niet/amper eet en vaak misselijk bent en nu je je na 8 weken niet goed voelt, lijkt me niet goed.. Ik zou maandag, als ik jou was, contact opnemen met de huisarts.. 't Lijkt me sterk dat je je zo voelt alleen vanwege "ontzwangeren".. heel veel beterschap iig!
het aankomen is niet gebruikelijk en kan te maken hebben met je schildklier die minder goed is gaan werken, dus ik zou even naar de huisarts gaan. stemmingswisselingen (hormonen) en vergeten (drukte/hormonen)is gebruikelijk. sterkte
Bedankt voor het reageren. met de schildklier zit wel in mijn familie alle tante's stuk of 6 hebben het ook. Laat van de week dan maar effe bloedprikken.