Hoi, Ik ben nu in ronde 3 en heb allerlei vage onverklaarbare klachten, die ik nooit heb gehad in combinatie met mijn ongi. Ik kan jullie helaas niet vertellen hoeveel dagen geleden mijn ei geweest is, want mijn cyclus is zich nog aan het normaliseren. Voor de pil had ik een keurige 30 daagse cyclus. Na het stoppen met de pil kwam mijn eerste ongi na 41 dagen, mijn tweede na 37 dagen. Deze twee cycli verliepen wel ongeveer hetzelfde qua krampen, bruinverlies etc. Nu heb ik sinds een week veel pijn aan mijn tepels, ze staan ook vaak in de koudstand en de kleur is veranderd. De ongikrampen die ik normaal heb tussen ei en ongi voel ik nu helemaal niet, zelfs mijn prikkelbare darm houdt zich opvallend rustig. Ik ben erg moe, terwijl ik wel een hele hoop dingen wil doen. Ik heb deze maand nauwelijks last van bruinverlies, terwijl ik dat voorheen wel altijd had (Zelfs met de pil had ik veel dagen bruinverlies voor mijn pilongi). Mijn haar laat zich beter in model brengen dan voorheen en ik heb regelmatig last van tandpijn, terwijl ik geen gaatjes heb. Wie herkent dit ? Groetjes Channie7 PS Een kennis die niet wist dat we voor een kleintje gaan, dacht dat ik zwanger was. Dat zag ze aan mijn huid en het feit dat ik 'straalde'
Als iemand iets aan je ziet kan het zeker wel eens zo zijn, Maar echt weet je het pas als je test, Ik duim met je mee,
Ik wil eigenlijk pas donderdag testen, dan zijn de 37 dagen om... Het is lastig om te bepalen wanneer mijn NOD is. De klachten zijn er nog steeds en heb nu ook steekjes in mijn lies en een opgeblazen gevoel in mijn buik. Ook lopen er meer adertjes over mijn borsten en zei mijn mannetje dat er bultjes op mijn tepels zaten Zouden jullie ook tot donderdag wachten of erop gokken dat mijn cyclus weer met een paar dagen korter is geworden ? Groetjes, Channie7 41-37 Pendel: 2x in oktober bevrucht van een jongen
hi channie, ik geloof niet dat ik zou wachten, je zit nu op dag 33 als ik goed tel..... ik zou persoonlijk gek worden van mezelf... ! 41,37,33 de cyclus wordt steeds 4 dagen korter.... testen !
Dat had ik me stiekem ook al bedacht Maar ben bang dat de teleurstelling als de test nu negatief is, erg groot zal zijn, durf dus eigenlijk gewoon niet Heb wel een test in huis..........
ja erg is het he... je hoopt natuurlijk dat je zwanger bent en dus wil je zo graag weten of het zo is door te testen maar aan de andere kant durf je ook niet te testen omdat de uitslag eventueel negatief zou kunnen zijn en je weer een maand moet stoppen met dagdromen welke buggie je wil kopen.......
Nou dames, ik heb gisterenmiddag getest en......... VET positief ! Vanmorgen meteen naar de huisarts geweest, want mijn mannetje vond het toch nog moeilijk te geloven, maar de tweede test bevestigt : ik ben echt zwanger. Over ongeveer 4 weken krijg ik een termijnecho om te kijken hoe ver ik precies ben, maar ik zit nu waarschijnlijk in de 5e week... Het is allemaal erg onwerkelijk, maar we zijn er reuze blij mee. Ik hoop voor de nog niet zwangeren dat zij binnenkort net zulk mooi nieuws zullen krijgen als wij.... 8) Liefs, Channie7 41-37-zwanger