Wat lust je niet meer sinds je zwanger bent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Salke, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salke

Salke Lid

15 mei 2010
    74
    0
    0
    België
    Ik ben zo een coca cola fanaat, maar tijdens mijn zwangerschap lust ik deze totaal niet meer. Wel spijtig ik mis het zo erg.:x

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

chinees.... walg ervan nu :D

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wees blij dat je het niet meer zo lekker vindt. In cola zit caffiene en daar mag je niet zoveel van tijdens je zwangerschap, hihi :)

Ik lust alles gewoon nog. Heb ook geen trek in dingen waar ik voorheen nooit trek in had. Wel eet ik wat meer zoetigheid terwijl ik daar voor mijn zwangerschap bijna nooit trek in had :p

4. ook cola en ik nam elke dag cup a soup maar hoef dat ook niet meer..

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik was een enorme koffiefreak, maar ik walg er nu van. Dit is sinds vorige week ineens zo gekomen.

Gisteren had ik ineens zo'n zin in chili, dat ik mijn vriend heb gebeld dat ik dat eeeeecht vanavond wilde eten. De schat heeft het ook nog voor me gemaakt ook! Ik kwam thuis van het werk en de pan chili stond al op het vuur. Smullllllllen zeg!:D

6. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Rabarber vroeger hing ik me hiervoor nu kan ik het echt niet ruiken

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Peperkoek.. eerst at ik meerdere keren per dag een stuk en nu moet ik er niet eens aan denken. Ik was eerst echt een zoetekauw, chocolade, snoep en koek vond ik heerlijk. Nu niet meer en heb nu juist meer zinin hartige en zoute dingen. Ook thee vind ik niet lekker meer.

8. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hmm, in t begin van de zwangerschap kon ik vietnamese loempia's niet meer verdragen, maar nu... lust ik alles weer:D

9. Silmarien

Silmarien Actief lid

26 feb 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    Zuurkool. Voor mijn zwangerschap kon je me daar voor wakker maken 's nachts, maar nu vind ik het echt niet meer te eten.

10. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik vond in het begin vlees verschrikkelijk, tja wel opeten natuurlijk met een dikke kwak appelmoes, want ik ben wel ineens zoetigheid fanaat.
    Normaal had ik bijna nooit koekjes in huis en reken er maar op dat ik die in huis heb. En elke keer met grote boodschappen lekker een reep chocolade met hazelnoten :D
    hmm

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    koffie, cola, sigaretten (das maar goed ook)
    de geur van vlees en dan vooral gehakt als je het net in de pan gooit vind ik walgelijk!

en ik ben gek of friet met mayo, kun je me midden in de nacht voor wakker maken, ook pizza en eigenlijk all lekkere hartige hapjes en broodjes gaan er goed in. Overigens heb ik niet zo'n gebak-verlsaving als bij mijn vorige zwschap. Ben nu niet meer zo van het zoete, meer van het hartige en vette :)

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bij mijn 1e zwangerschap had ik een afkeer voor tomatensaus de hele zw. Deze Zw heb ik iets minder trek in vlees ,maar geen totale afkeer.

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de eerste zwangerschap had ik eigenlijk nergens echt een afkeer voor... eerder juist opeens zin in dingen waar ik nooit zin in had,

bij deze zwangerschap moet ik niets meer weten van ham op brood( en dat terwijl ik alleen maar ham op brood lustte)

nu eet ik alleen nog maar kipfilet op brood.

14. Salke

Salke Lid

15 mei 2010
    74
    0
    0
    België
    Hopelijk komt alles terug na de zwangerschap, normaal gezien wel he, weet er iemand of je direct na de bevalling direct terug lust of is dit een kwestie van dagen of weken?

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Alles wat zout is...Normaal gooi ik een halve pot zout over mn eten, maar nu wordt ik daar echt heel naar van!!! Bah! Ben nu ineens een zoetekauw :D

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vaak komt dat halverwege je zwangerschap helemaal goed.
    Ik luste met 18 weken echt alles weer! Ik dacht dat het nooit meer goed zou komen, haha.

Maar het komt echt goed, meestal in je 2de trimester van de zw.schap.

In de laatste trimester vreet je je vol.... en na de bevalling was mijn eetlust spontaan verdwenen. Het ging er allemaal met moeite in.

Ik luste tijdens mijn zw.schap vooral geen koffie, kaas, crackers, thee en warm avondeten (vlees...bah!)

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    koffie..en meeste zoetigheid..thee, veel etenswaren eigenlijk.. geur van brood laat me maag omkeren..
    zijn geen dingen waar ik nu wel meer trek in heb dan anders..

18. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

In het begin had ik nergens last van, maar nu heb ik een afkeer van Chinees eten. Begon zo ineens met een week of 18 en is niet meer over gegaan.....

Liefs, Kiki

19. Salke

Salke Lid

15 mei 2010
    74
    0
    0
    België
    Hey,

Tzal bij miij wel heel de zwangerschap zijn denk ik bij mij, ben nog elke morgen misselijk tot braken toe, ben wel blij dat we een kindje verwachten, maar ik mis mijn glaasjes cola toch wel hoor, da is nog wachten tot half oktober, lijkt nog zolang.

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier van een totale zoetekauw overgeslagen naar hartig.
    Ik lust geen chocola meer!!!
    Eet af en toe nog wel een stukje, maar meer dan een klein stukje krijg ik niet meer weg.
    En lust ook geen afhaalchinees meer, echt authentiek chinees wel gelukkig!
    En de eerste paar weken kon ik echt geen kipfilet zien, als ik het in de supermarkt zag, werd ik al misselijk.
    Nu gaat dat wel weer.

Deel Deze Pagina