Hoi ! Ik ben nu 5 weken zwanger en heb een raar gevoel in mijn buik/borsten. Het lijkt op het gevoel van harde buiken. Niet pijnlijk, maar wel irritant. Zouden dit de banden kunnen zijn of het groeien van mijn borsten? Verder voel ik dus niets,... behalve dit gekke gevoel. Ik las dat de Braxton-Hicks weeen in de 6de week beginnen. Zou het kunnen zijn dat ik daar iets van voel? Alvast bedankt, Judith
Het kan zijn dat je gewoon een opgeblazen gevoel hebt...ik heb ook weleens s avonds zo'n irritant opgeblazen gevoel dat je er af en toe gewoon benauwd van voelt...en ja je baarmoeder is zich aan het voorbereiden en je organen maken plaats dus je darmen kunnen opzetten.. Hetzelfde geldt voor je borsten eigenlijk die gaan ook groeien en kunnen behoorlijk pijn gaan doen.. Ik zou het allemaal niet te ver zoeken als ik jou was wat betreft Braxton-hicks...je gaat je alleen maar zorgen maken om niets...denk maar eerder gewoon aan het groeien van je baarmoeder en plaats maken mbt je organen..
Thx! Ik maak me geen zorgen hoor. Ik ben blij dat ik uberhaupt iets merk van de zwangerschap. Het is meer dat ik het herken van de harde buiken die ik had tijdens de zwangerschap van Evy. Ik vind het zo gek dat ik datzelfde gevoel nu al heb.