Pfff, ben zo zenuwachtig voor morgen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Vannacht al geen oog dicht gedaan...morgen word ik ingeleid!!!

Ben zo zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren...

Is er nog iemand die nog tips heeft, voor wat ik kan meenemen, of wat ik het beste kan doen, of moet zeggen...

Ik moet me om half 7 melden. Eerst van te voren bellen om te kijken of de kamers niet allemaal vol liggen.

Aan de ene kant is het ook wel fijn dat je alles van te voren weet, en je hoeft niet hals over kop naar het ziekenhuis, ik kan mijn tas straks helemaal klaarzetten. Maar aan de andere kant is dit wel zenuwslopend zeg! :$

Liefs Guusje

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Spannend!
    Heel veel succes morgen.
    Laat het gewoon over je heen komen, neem wat te lezen mee voor jezelf en je man.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik kan het me helemaal voorstellen, ik word waarschijnlijk volgende week ingeleid en heb het ook een beetje. Maar ik denk inderdaad dat de belangrijkste tip is dat je het over je heen moet laten komen. Dat heb ik bij mn vorige bevalling ook gedaan en dat werkt het beste.

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen! Het komt allemaal wel goed!:)

5. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Heel veel succes. IK ben bij 42 weken ingeleid en ik vond het ook spannend. Probeer wel zoveel mogelijk te rusten want je zult het nodig hebben. Het blijft een feit dan inleiden heftig is, maar het is mij niet tegen gevallen.
    Weet dat het niet meteen begint en ik mocht dan ook gewoon door het ziekenhuis heen lopen. Ga dan ook lekker een kopje koffie drinken met je man ofzo... Ik moest me om half 8 melden en heb om 9 uur de eerste gel gekregen. Om 1 uur nog niets dus tweede keer gel.. Om 3 uur voelde ik rare harde buiken..geen pijn maar gewoon anders dan anders. Om half 5 had ik zonder enige pijn :) 3 cm ontsluiting. Toen hebben ze de vliezen gebroken en was het over met de lol....heftige weeen... Om half 8 had ik pas 4 cm whaaa... Om half 10 had ik 6 cm en om 22 uur 22 is ze al geboren na 2 minute persen hihi...

Elk verhaal zal anders zijn zo ook dat van jou.. probeer er van te genieten dat het morgen zover is.....Geen angst want je weet toch niet waarvoor...dus ga ervoor en het komt vanzelf..

O ja was een sec na haar geboorte alle pijn al weer vergeten hihi..

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Spannend hoor. Succes.

7. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Heel veel succes morgen. Ik wist bij mijn oudste ook van te voren dat ik ingeleid zou worden, dus ik weet ook hoe zenuwslopend het is. Je kunt het ook van de andere kant gaan bekijken en nog even genieten van jullie laatste dag als stel zonder baby. Wij zijn toen de laatste avond eerst lekker met z'n tweetjes uit eten gegaan en zijn daarna nog even lekker bij vrienden gaan visiten. Zo hebben we nog even lekker kunnen genieten want als de baby er éénmaal is, doe je dit soort dingen niet meer zo snel. En het is heel logisch dat je zenuwachtig bent maar laat het maar gewoon op je af komen, want je weet toch niet hoe en wat er gaat gebeuren. Zet hem op morgen!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Spannend! Heel veel succes!

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oh meid heel herkenbaar (ik had alleen een keizersnede).
    Het enige wat ik je kan aanraden is vanavond lekker te relaxen en een beetje bijtijds naar bed gaan. Probeer zoveel mogelijk te rusten en geniet nog met volle teugen. Morgen wordt een lange, spannende en mooie dag. Heel veel suc-6!

Liefs,
    DD

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Heel veel succes!!

11. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hoi hoi !!!

Ja ik zou ook wel erg nerveus zijn zeg!!! Maar heb vertrouwen dat je in goede handen bent en dat het nog maar even duurt tot je eindelijk het moment meemaakt dat je de kleine kunt zien, voelen, knuffelen en alles waar je al zo lang naar hebt uitgekeken!

Heel veel succes!
    Gr, Kelly

12. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Wat spannend voor jou/jullie. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.
    Ik ben bij de 1ste ook ingeleid.

Probeer vanavond optijd naar bed te gaan. Probeer te ontspannen
    samen met je man/vriend.
    Je kan wat te lezen meenemen of muziek. Elke bevalling is anders
    dus kan niet zeggen hoe snel alles zal gaan.
    Mijn vliezen werden gebroken en kreeg een infuus om de wenen
    op tewekken.
    Laat het over je heen komen, je word goed begeleid dus het komt
    allemaal goed.

Heel veel sterkte en succes morgen!

Groetjesss Jetje

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Meiden, allemaal bedankt voor de tips en reacties!

Ik ga inderdaad wel vroeg naar bed vanavond maar ik denk niet dat ik echt kan slapen hoor, mijn hart bonkt mijn lichaam zowat uit!! :$

Maar goed, lekker liggen met je ogen dicht werkt ook ontspannend dus dat doe ik dan ook wel...

Jullie horen wel van me, heb internet op mijn telefoon dus als ik in de gelegenheid ben plaats ik wel wat...!

Liefs Guusje

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heel veel succes morgen en geniet nog van alle bewegingen in je buik vanacht !

15. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes morgen! Hoop dat je vanacht toch een beetje kunt slapen en dat je er morgen helemaal klaar voor bent! Ik hou je berichten in de gaten, want ben ook een decembermama die erg graag wil bevallen en er zijn er inmiddels al heel wat bevallen.

Liefs Megan

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Probeer goed uit te rusten en geniet nog even van je buik!

Heel veel succes en sterkte morgen!

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Veel succes en sterkte morgen! Hopelijk kun je vannacht nog goed uitrusten.

18. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Veel sterkte morgen! Hou je ons op de hoogte?

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik hou jullie zeker op de hoogte! Tenzij ik al hard aan het werk ben natuurlijk! ;)

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Heel veel succes!!!!

Deel Deze Pagina