Vannacht al geen oog dicht gedaan...morgen word ik ingeleid!!! Ben zo zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren... Is er nog iemand die nog tips heeft, voor wat ik kan meenemen, of wat ik het beste kan doen, of moet zeggen... Ik moet me om half 7 melden. Eerst van te voren bellen om te kijken of de kamers niet allemaal vol liggen. Aan de ene kant is het ook wel fijn dat je alles van te voren weet, en je hoeft niet hals over kop naar het ziekenhuis, ik kan mijn tas straks helemaal klaarzetten. Maar aan de andere kant is dit wel zenuwslopend zeg! Liefs Guusje
Spannend! Heel veel succes morgen. Laat het gewoon over je heen komen, neem wat te lezen mee voor jezelf en je man.
Ik kan het me helemaal voorstellen, ik word waarschijnlijk volgende week ingeleid en heb het ook een beetje. Maar ik denk inderdaad dat de belangrijkste tip is dat je het over je heen moet laten komen. Dat heb ik bij mn vorige bevalling ook gedaan en dat werkt het beste.
Heel veel succes. IK ben bij 42 weken ingeleid en ik vond het ook spannend. Probeer wel zoveel mogelijk te rusten want je zult het nodig hebben. Het blijft een feit dan inleiden heftig is, maar het is mij niet tegen gevallen. Weet dat het niet meteen begint en ik mocht dan ook gewoon door het ziekenhuis heen lopen. Ga dan ook lekker een kopje koffie drinken met je man ofzo... Ik moest me om half 8 melden en heb om 9 uur de eerste gel gekregen. Om 1 uur nog niets dus tweede keer gel.. Om 3 uur voelde ik rare harde buiken..geen pijn maar gewoon anders dan anders. Om half 5 had ik zonder enige pijn 3 cm ontsluiting. Toen hebben ze de vliezen gebroken en was het over met de lol....heftige weeen... Om half 8 had ik pas 4 cm whaaa... Om half 10 had ik 6 cm en om 22 uur 22 is ze al geboren na 2 minute persen hihi... Elk verhaal zal anders zijn zo ook dat van jou.. probeer er van te genieten dat het morgen zover is.....Geen angst want je weet toch niet waarvoor...dus ga ervoor en het komt vanzelf.. O ja was een sec na haar geboorte alle pijn al weer vergeten hihi..
Hoi Heel veel succes morgen. Ik wist bij mijn oudste ook van te voren dat ik ingeleid zou worden, dus ik weet ook hoe zenuwslopend het is. Je kunt het ook van de andere kant gaan bekijken en nog even genieten van jullie laatste dag als stel zonder baby. Wij zijn toen de laatste avond eerst lekker met z'n tweetjes uit eten gegaan en zijn daarna nog even lekker bij vrienden gaan visiten. Zo hebben we nog even lekker kunnen genieten want als de baby er éénmaal is, doe je dit soort dingen niet meer zo snel. En het is heel logisch dat je zenuwachtig bent maar laat het maar gewoon op je af komen, want je weet toch niet hoe en wat er gaat gebeuren. Zet hem op morgen!
Oh meid heel herkenbaar (ik had alleen een keizersnede). Het enige wat ik je kan aanraden is vanavond lekker te relaxen en een beetje bijtijds naar bed gaan. Probeer zoveel mogelijk te rusten en geniet nog met volle teugen. Morgen wordt een lange, spannende en mooie dag. Heel veel suc-6! Liefs, DD
Hoi hoi !!! Ja ik zou ook wel erg nerveus zijn zeg!!! Maar heb vertrouwen dat je in goede handen bent en dat het nog maar even duurt tot je eindelijk het moment meemaakt dat je de kleine kunt zien, voelen, knuffelen en alles waar je al zo lang naar hebt uitgekeken! Heel veel succes! Gr, Kelly
Hoi hoi, Wat spannend voor jou/jullie. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik ben bij de 1ste ook ingeleid. Probeer vanavond optijd naar bed te gaan. Probeer te ontspannen samen met je man/vriend. Je kan wat te lezen meenemen of muziek. Elke bevalling is anders dus kan niet zeggen hoe snel alles zal gaan. Mijn vliezen werden gebroken en kreeg een infuus om de wenen op tewekken. Laat het over je heen komen, je word goed begeleid dus het komt allemaal goed. Heel veel sterkte en succes morgen! Groetjesss Jetje
Meiden, allemaal bedankt voor de tips en reacties! Ik ga inderdaad wel vroeg naar bed vanavond maar ik denk niet dat ik echt kan slapen hoor, mijn hart bonkt mijn lichaam zowat uit!! Maar goed, lekker liggen met je ogen dicht werkt ook ontspannend dus dat doe ik dan ook wel... Jullie horen wel van me, heb internet op mijn telefoon dus als ik in de gelegenheid ben plaats ik wel wat...! Liefs Guusje
Veel succes morgen! Hoop dat je vanacht toch een beetje kunt slapen en dat je er morgen helemaal klaar voor bent! Ik hou je berichten in de gaten, want ben ook een decembermama die erg graag wil bevallen en er zijn er inmiddels al heel wat bevallen. Liefs Megan