Ben 13 december geinsemineerd en vanmorgen was me temp opeens weer gezakt naar 37. (Zaterdag 37,3 en zondag 37,1) Nu had ik net bij het afvegen beetje rose bloed. Wat kan dat zijn? Voorbode dat het weer misgaat of .... Voel helemaal niks! Geen buikpijn of zo. Groetjes Marjo
Hoi Marjo, Je temperatuur kan de dagen na inseminatie nogal verschillen, hecht hier nog geen waarde aan. De bloeding kan komen van een wondje bij de inseminatie, het kan een innestelingsbloeding zijn, maar ook een voorbode op je menstruatie. Maak je niet te druk en probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, je maakt je hierzelf helemaal gek mee. Het klinkt makkelijk dan het is hoor, maar go with the flow! Succes. X Elvira
Weet ut meid! Kan dus echt vanalles zijn! Maar ik ben van nature ene piekeraar, dus.... En ik wil zo dolgraag nog een kindje voor het echt telaat is! Dus de temp wil niet zoveel zeggen na en inseminatie? Voorbode op ongi is een beteje vroeg he! Heb 27 december pas me NOD. Maar alles is mogelijk! Morgen naar de Mortel voor intake ICSI! In stilte hoop en bid ik dat het niet meer nodig zal zijn! Groetjes en succes! Marjo
Hey marjo, VOrige cyclus toen wij ook gelijk liepen heb ik ook veel last gehad van bloedverlies! Ik had het toen zelfs al de dag van de eisprong! Volgens mijn arts komt het door de hormoonwaarde van oestrogeen die ineens daalt dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn! Het kan idd een innestelingsbloeding zijn of een voorbode het wil niks zeggen in ieder geval! Succes meid liefs nannie
Dat is schrikken maar net als al gezegd is, het kan met de innesteling te maken hebben.... het zou inderdaad heel prettig zijn als je geen ICSI nodig hebt, maar zie het als een extra kans. Misschien ben je dan wat minder bang. Ik heb overigens de ICSI als extra hulp gezien. Wel gek, want er viel een 'spanning' van ons af. Succes! * ZEN *