Wij hebben vandaag ons intake gesprek gehad en ze heeft alles heel goed uitgelegd, nu kom ik alleen net thuis met alle info en lees dit stukje in een brief: ".....Wij verklaren ons akkoord met het feit dat 545 euro in rekening gebracht kan worden als vergoeding voor de kosten van die onderdelen van de ICSI behandeling die niet behoren tot het medische voorbehouden gedeelte van de eigenlijke behandeling en dat daarnaast de IVF behandeling separaat zal worden berekend......" Herkennen jullie dit? En moet je deze kosten inderdaad betalen? (anders ga ik morgen even bellen om duidelijkheid te krijgen) Alvast bedankt! Maamaa
Ik zou maar even gaan bellen want ik betaal helemaal niks. Volledige vergoeding. Misschien bedoelen ze het verschil tussen IVF en ICSI, ICSI is iets duurder omdat het lab er meer werk van heeft. Bellen dus! Elmo
Hey Mamaa, Fijn dat ze alles goed hebben uitgelegd! Welke gyn was het? Weet je al wanneer jullie mogen beginnen? Wat een vragenvuur he? Maar idd, ik zou morgen ook maar even bellen naar het zh hoor! Liefs Nollie
ik heb ook nooit extra hoeven betalen, normaal staat in de polisvoorwaarden dat icsi gelijk is aan ivf en dat het volledig vergoed wordt( afhankelijk van je verzekeringspakket natuurlijk) ik heb alleen de pil en ik geloof de foliumzuur zelf moeten betalen. maar dat is omdat dat zowieso niet vergoedde geneesmiddelen zijn.
heb ook niet hoeven betalen.... Alleen een eigen bijdrage voor het invriezen van de overgebleven cryo's.