voorjaarszonnetje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yanika, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yanika

Yanika Lid

24 jan 2011
    42
    0
    0
    joepie! we hebben nu een paar dagen mooi weer gehad!
    Ik loop dan ook regelmatig een uurtje buiten, vooral tijdens mijn lunchpauze. Als ik dan weer terug ben merk ik dat ik licht gloeiende wangetjes heb. Een heerlijk gevoel, maar dan schrik ik ook gelijk weer, want ik ben als de dood dat ik een zwangerschapsmasker krijg!

Kan ik voor mijn wandelingetjes nu beter een grote hoed opdoen en veel zonnebrand smeren? of valt het wel mee en kan ik rustig af en toe in het zonnetje wandelen zonder bescherming?

2. Chai

Chai Niet meer actief

Het is maar net wat je huid aankan normaal gesproken en nu.
    Ik merk bijvoorbeeld heel duidelijk dat me pigment hyper actief is sinds ik zwanger ben, normaal krijg ik namelijk alleen sproetjes in de zon en nu heb ik ze heel de winter al.
    Kijk gewoon hoe je huid reageerd, kan geen kwaad volgensmij als je niet snel sproetjes of vlekjes gaat zien.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Insmeren kan natuurlijk nooit kwaad :D

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Gewoon een beetje insmeren, kan idd nooit kwaad :p

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik gebruikte Chanel Précision UV Essentiel SPF 50

Lushious Beauty » Blog Archive » Day Shield, UV protection cream, UV essentiel - hoe?
    Chanel Précision UV Essentiel SPF 50 EUR 43,50 30 ml
    Een heel dunne fluide in een klein flesje met een kogeltje erin, dit omdat je het product goed moet schudden voordat je het aanbrengt zodat de ingrediënten goed gemengd zijn. De fluid is wit van kleur, geurloos en dun, daardoor is hij eenvoudig aan te brengen, zelfs over jouw bestaande dagcreme. Het fijne aan deze fluide is dat hij heel mooi en mat opdroogt, iets wat ook nog heel snel gaat, zodat je zonder problemen verder kunt gaan met jouw make-up. De fluide laat absoluut geen witte waas achter, juist omdat deze zo dun is. Het is een vrij klein flesje, maar het product is erg zuinig in gebruik, ondanks dat je niet zuinig moet doen met dit soort producten omdat je er wel voldoende van moet aanbrengen om een goede bescherming te krijgen. Dit is zeker een aanrader, misschien wel iets duurder, maar er kunnen maar weinig merken op tegen Chanel huidverzorging. Dit is ook het enige product dat een beschermingsfactor heeft van 50, iets wat natuurlijk helemaal prettig is als je extra gevoelig voor de zon bent.

6. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ik smeerde gewoon met de nivea zonnebrand uit de reclame:D

Niet iedereen krijgt een zwangerschapsmasker hoor ;)
    Ik ben bijvoorbeeld niet onder de zonnebank geweest maar bij de vorige zwangerschap was het zo lang zonnig dat je toch echt wel bruin werd zonder te gaan liggen bakken. Het ligt er maar net aan hoeveel pigment je hebt. Donkerdere vrouwen hebben het sneller (zoals mijn moeder, die heeft ook zwart haar)

Ik had wel de linea negra op m'n buik en heb die nu weer terwijl dat stuk huid al heel lang geen zon meer gezien heeft.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Had ik vorige keer ook! Maar nu niet!
    Heeft toch echt met hormonen te maken denk ik....

8. Yanika

Yanika Lid

24 jan 2011
    42
    0
    0
    ik heb een grote fles zonnebrand gekocht en dan zullen we wel zien hoe het gaat. Nou nog zorgen dat ik niet vergeet te smeren...

9. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik smeer ook gewoon zonnebrand.. Vooral op mijn gezicht dan, de rest niet zo braaf ;)

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb gisteren en de dag ervoor in het zonnetje gezeten zonder te smeren en dr is niks te zien op m´n gezicht...! :D
    Dus ik hoop dat de kust veilig is voor mij haha

11. juf85

juf85 Niet meer actief

gewoon een klein mini flesje kopen en in je tas doen. Dan heb je altijd wat bij je om je gezicht mee in te smeren

Deel Deze Pagina