Ik snap er niets meer van!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zasaa, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasaa

zasaa Lid

27 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik stel me allereerst even voor. Ik ben een 25-jarige studente en zit op dit moment boordevol vragen. Want...ik snap er even helemaal niets meer van. Vier weken geleden is mijn vriend (waar ik al 2,5 jaar samen mee ben) teruggekomen na 6 maanden buitenland te zijn geweest (werk). Ik wist niet dat hij al zo snel terug zou komen en hij stond plotseling bij ons thuis (verrassing!!!). Ik was een tijdje gestopt met de pil omdat ik er zo heftig op reageer. Ik was net 2 dagen weer begonnen toen hij terug kwam. Nou ja en of we zijn terugkomst hebben gevierd! Vorige week mijn stopweek. Niets gebeurd. Twee druppels bloed verloren. Helderrood net alsof je in je vinger hebt gesneden. Dus ik had zoiets omg wat is dit! Tja...we hadden beter uit moeten kijken. Afgelopen dinsdag (dag dat ik weer begon met de pil) test gedaan van predictor. Licht positief. Las ik op internet dat predictor niet zo goed staat aangeschreven en vaak valse uitslag geeft. Dus gister met ochtendurine (had ik met predictor niet gedaan) van Kruidvat gedaan (2 voor 5 euro) en weer licht positief (heeeel licht streepje). Ik dacht laat ik nou maar even wachten tot volgende week ofzo, misschien is het nog veels te vroeg om te testen. Een vriendin vertelde mij dat je met 3 weken eigenlijk nog niet echt kan testen. Vanochtend werd ik wakker en echt heel het bed onder het bloed. Nu lijk het net of ik ongesteld ben (zonder stolsel etc. heel licht). Ene moment weer wel en dan weer niet. Ik snap er helemaal niets meer van.

Vriendinnen geraadpleegd. Veel vriendinnen uit mijn groep zijn al mama en hebben allemaal rare situaties gehad zoals er pas met 5 maanden achter komen, ongesteld blijven de hele zwangerschap. Pil is wat mij betreft zo'n drama. Ik heb al zo vaak gehoord dat meiden de pil door blijven slikken, ongesteld worden en achteraf zwanger blijken te zijn. Veel in mijn omgeving gezien. Dus ik ben een tikje in de war over mijn eigen situatie. Vriendjelief is helemaal in de wolken. Vind het geweldig. Ik ben er nog een beetje sceptisch over ivm mijn studie. Het zou wel gewenst zijn, alleen totaal niet gepland. Dus wie o wie kan mij een beetje meer vertellen. As maandag afspraak bij de dokter, maar ik word gek van die onzekerheid :(:(!!!!!

Groetjes Zasaa!!!!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou nu nog eens testen....is je test lichter of helemaal wit ben ik bang dat het is foutgegaan.....

Het zou kunnen dat je zwanger bent en bloedt, maar is het bloeden nu gestopt? Heb je geen krampen gehad?
    En als je de pil nog slikt zou ik dat nu even niet doen.

Maar jij was net weer met de pil begonnen na een tijdje gestopt te zijn? De pil is niet gelijk veilig als je net begint met slikken.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Deel Deze Pagina