Mijn beebje bewoog de laatste weken steeds minder en minder. Nog wel genoeg, maar gewoon minder dan dat ik gewend was. Nu ben ik 36 weken en 4 dagen en ik merk de laatste dagen dat mijn beebje weer meer en meer beweegt!! Weer lekker als vanouds. Is dit een teken dat de bevalling bijna aandient??? Beebje was al wekenlang ingedaald, dus het lijkt me niet zo dat ik nu meer geschop voel vanwege ineens weer meer ruimte....???
Normaal gaat een baby minder bewegen als de bevalling zich aankondigt is mij verteld. Ik kreeg weeën met 33 weken en 3 dagen maar wist dit niet het viel me op dat er iets was omdat hij niet of bijna niet meer bewoog eenmaal in het ziekenhuis vertelde ze dat dit een teken was dat de bevalling er aan zat te komen of bezig was. Gelukkig met weeënremmers gestopt en vandaag wordt ik ingeleid. Succes!
Bij mij was het in ieder geval geen teken. Ik ben bij beide overtijd gelopen en juist op het aller, allerlaatste werden ze super druk. Bij de tweede was het zelfs zo dat ik de laatste nachten voordat ik ging bevallen gewoonweg niet kon slapen omdat beebje zo bewegelijk was. Ik zelf heb het idee dat voor wat betreft het bewegen het de laatste weken een beetje op en af gaat.