ja dat vraag ik me ook af heb het gevoel dat ik er iets is ingenesteld heb al hele tijd een raar gevoel in mijn buik erg gevoelig! maar ja de wens is de vader van de gedachte.... het is zo welkom!
De meesten hier wachten tot ze eigenlijk ongesteld zouden moeten worden geloof ik. Je hebt ook wel vroege testen, dan kun je een aantal dagen voor nod testen.
gewoon op je nod. een innesteling is namelijk niet/ nauwelijks (en al helemaal niet met zekerheid) waar te nemen en kan lang duren. als je negatief test kun je de uitslag dus niet vertrouwen en als je positief test is de kans op een mk nog erg groot.
eigenlijk weten we dat natuurlijk wel dat we moeten wachten op ons nod! Bij mijn eerste kindje heb ik het denk ik ook gevoeld en wist ik gewoon dat ik zwanger was. nu eerste ronde van ons tweede kindje en ik wil het gewoon zo graag. tzou een gods wonder zijn als ik in een keer zwanger zou zijn... maarja wonderen bestaan! en indd de teleurstelling zou groot zijn als je toch een miskraam krijgt ik ga gewoon wachten tot het eind van de maand...
Innesteling kan je zeker wel voelen of misschien wel zien dmv een bloeding of bruinverlies.... Ik heb het bij mijn 2e zo duidelijk gevoeld...dat was 6 dagen na mijmn eisprong en ik teste 1,5 week later positief!