haai ik ben meteen na de bloeding van de MK weer zwanger geraakt ..April zwanger MK... Mei zwanger , so far so good
kijk dat zijn nou echt happy end verhalen! Heb ook een "natuurlijke" mk gehad dus mocht ook weer direct aan de klus en ik HOOP HET ZO!
en hadden jullie je eisprong rond de "normale" dagen of was je cyclus in de war geweest? wat een vragen he hihihi
Ik heb op 26 aug. een curretage gehad. Toen op 23 september nóg één, omdat de eerste dus niet goed gegaan was. In okt. ben ik nog ongesteld geworden en gelijk daarna was het raak!
Ik heb in Aug een missed abortion gehad spoed curatage. daarna 1 menstruatie er tussen 20 september en daarna direct weer zwanger. Kan zeker dus . Ik hoop dat het voor jou ook snel weer mag gebeuren. xxx jet
bij mij begon het iets minder succesvol ik kreeg in juni 2004 een miskraam en was na 1 menstruatie weer zwanger en dat ging ook mis en na 2 menstruatie's werd ik weer zwanger ook weer mis gegaan en na 3 menstruatie's werd ik weer zwanger en dit keer kreeg ik een prachtige dochter van nu 10 maanden en nu verwacht ik me 3de kindje ik werd gelijk zwanger in de 2de ronde al
Leuk om al die verschillende verhalen van iedereen te horen en stuk voor stuk met een HAPPY END! heel veel succes allemaal! liefs Z
Ik. Kreeg op 2 april een hele vroege miskraam (ca. 5 weken). En op 4 mei teste ik weer positief..... zie banner....
Zou het dan misschien toch zo zijn dat je na een mk wat meer vruchtbaar bent of zal het toeval zijn? hmm denk dat we dat nooit te weten komen....
hallo, ik heb ook op 8 juli een mk gehad, en op 23 augustus menstruatie gehad, en ben bijna 18 weken zwanger nu Dus het kan echt.. ne moet je nagaan dat ik ook nog het PCO heb.... en bij de fertiliteiten arts liep. Doegie
Hoi! Ik was na 4 maanden zwanger, maar kreeg na 7 weken een spontane miskraam. 3 maanden later was ik alweer zwanger en nu hoef ik nog maar 2 weken! Liefs Tina
ja inderdaad Anneliesje!Vind ik ook Ik heb op 13 januari mn 2e mk gehad, maar was nog maar 5 weken (dus week na nod beginnen te vloeien) Heb redelijk korte menstruatie daarvan gehad eigenlijk. mn baarmoeder is wel helemaal schoon en ziet er allemaal goed uit gelukkig. Zijn nu weer een week aan het klussen, om de dag. heb laatste paar dagen van mn borsten, heb ongi krampjes en veel waterige afscheiding, vorige week had ik echt eggwhite....alleen aan mn temp is niet af te lezen dat ik ei heb gehad...dus het is nog even afwachten wanneer mn ei weer is.. Ik hoop ook dat ik snel weer zwanger ben en blijf! Liefs Syl ps. degenen die meteen, zonder menstruatie ertussen, zwanger zijn geworden na mk..hoe vaak hebben jullie geklust? Hielden jullie je eisprong ook weer in de gaten of gewoon regelmatig klussen? Als je wist wanneer je ei was, na hoeveel dagen was dit dan ongeveer?
Ik ben in december vorig jaar gestopt met de pil. In maart, in de derde ronde zwanger, in mei na 8 weken zwangerschap miskraam gehad, juni curretage en nu zijn we inmiddels alweer 7 maanden verder en helaas nog niet zwanger. Dus zo zie je, het kan soms ook wat langer duren! voor iedereen die wel meteen aantelt; Van harte! xxx
Ik ook. heb 2 januari een miskraam gehad, en vadaag getest, en heb een licht streepje. Hoop dat alles nu goed gaat. cindy