Wie na miskraam direct weer zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door zomaar, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    wie heeft dit meegemaakt direct na MK weer zwanger?

liefs Z

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik was na mn miskraam in april (curretage) begin juni weer zwanger dus 1 menstruatie ertussen

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai ik ben meteen na de bloeding van de MK weer zwanger geraakt ..April zwanger MK... Mei zwanger , so far so good ;)

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    kijk dat zijn nou echt happy end verhalen!
    Heb ook een "natuurlijke" mk gehad dus mocht ook weer direct aan de klus en ik HOOP HET ZO!

5. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Hier nog zo'n verhaal hoor!
    Direct na mk weer zwanger, en ook hier so far so good!

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    en hadden jullie je eisprong rond de "normale" dagen of was je cyclus in de war geweest?

wat een vragen he hihihi

7. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ik heb op 26 aug. een curretage gehad. Toen op 23 september nóg één, omdat de eerste dus niet goed gegaan was.
    In okt. ben ik nog ongesteld geworden en gelijk daarna was het raak!

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik heb in Aug een missed abortion gehad spoed curatage. daarna 1 menstruatie er tussen 20 september en daarna direct weer zwanger.
    Kan zeker dus .
    Ik hoop dat het voor jou ook snel weer mag gebeuren.

xxx jet

9. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    bij mij begon het iets minder succesvol ik kreeg in juni 2004 een miskraam en was na 1 menstruatie weer zwanger en dat ging ook mis en na 2 menstruatie's werd ik weer zwanger ook weer mis gegaan en na 3 menstruatie's werd ik weer zwanger en dit keer kreeg ik een prachtige dochter van nu 10 maanden :D en nu verwacht ik me 3de kindje ik werd gelijk zwanger in de 2de ronde al ;)

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Leuk om al die verschillende verhalen van iedereen te horen en stuk voor stuk met een HAPPY END! :)

heel veel succes allemaal!

liefs Z

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik.

En inmiddels is Leo al 8 maanden.

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik. Kreeg op 2 april een hele vroege miskraam (ca. 5 weken). En op 4 mei teste ik weer positief..... zie banner....

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Zou het dan misschien toch zo zijn dat je na een mk wat meer vruchtbaar bent of zal het toeval zijn? :( ;)

hmm denk dat we dat nooit te weten komen....

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    zomaar: ik hoop het toch ;)

groetjes
    flyke

15. Niet meer actief

hallo, ik heb ook op 8 juli een mk gehad, en op 23 augustus menstruatie gehad, en ben bijna 18 weken zwanger nu ;) Dus het kan echt.. ne moet je nagaan dat ik ook nog het PCO heb.... en bij de fertiliteiten arts liep.

Doegie

16. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Hoi!
    Ik was na 4 maanden zwanger, maar kreeg na 7 weken een spontane miskraam. 3 maanden later was ik alweer zwanger en nu hoef ik nog maar 2 weken!

Liefs Tina

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Jullie verhalen geven de burger moed!

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

ja inderdaad Anneliesje!Vind ik ook
    Ik heb op 13 januari mn 2e mk gehad, maar was nog maar 5 weken (dus week na nod beginnen te vloeien)
    Heb redelijk korte menstruatie daarvan gehad eigenlijk. mn baarmoeder is wel helemaal schoon en ziet er allemaal goed uit gelukkig.
    Zijn nu weer een week aan het klussen, om de dag. heb laatste paar dagen van mn borsten, heb ongi krampjes en veel waterige afscheiding, vorige week had ik echt eggwhite....alleen aan mn temp is niet af te lezen dat ik ei heb gehad...dus het is nog even afwachten wanneer mn ei weer is..

Ik hoop ook dat ik snel weer zwanger ben en blijf!

Liefs

Syl

ps. degenen die meteen, zonder menstruatie ertussen, zwanger zijn geworden na mk..hoe vaak hebben jullie geklust? Hielden jullie je eisprong ook weer in de gaten of gewoon regelmatig klussen? Als je wist wanneer je ei was, na hoeveel dagen was dit dan ongeveer?

19. schumi

schumi Actief lid

16 okt 2006
    105
    0
    0
    Ik ben in december vorig jaar gestopt met de pil. In maart, in de derde ronde zwanger, in mei na 8 weken zwangerschap miskraam gehad, juni curretage en nu zijn we inmiddels alweer 7 maanden verder en helaas nog niet zwanger. Dus zo zie je, het kan soms ook wat langer duren!
    voor iedereen die wel meteen aantelt; Van harte!

xxx

20. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Ik ook. heb 2 januari een miskraam gehad, en vadaag getest, en heb een licht streepje. Hoop dat alles nu goed gaat.

cindy

Deel Deze Pagina