hallo dames, ik ben (na 5 dagen overtijd!) zondag ochtend ongesteld geworden.. maandag was het echter al weer weg! alleen nog bruin verlies bij het afvegen... normaal ben ik gem. 4 dagen ongesteld. herkent iemand dit? gr..
hallo ik heb toevallig deze maand bijna hetzelfde moest zaterdag al ongi worden maar was het vandaag nog steeds niet een klein beetje bruin verlies bij afvegen vanochtend en vamiddag wat roze bij afvegen maar nu weer helemaal niks normaal altijd een cyclus van 29 zitnu al op 33 dagen snap er niks van wel getest maar negatief gr charleen
wanneer zijn jullie gestopt met de anticonceptie.want je lichaam kan erg raar reageren op het ontpillen. ik hoop voor jullie van niet.en dat het iets moois betekent.dat de ongi al gestop is. groetjes esther
@sprits.. nee ik weet niet zeker dat ik niet zwanger ben.. heb na 1 dag overtijd een test gedaan maar die was negatief. @charleen.. ja echt heel irritant dat je niet weet waar je aan toe bent.. ik had inderdaag ook eerst wat bruin verlies bij afvegen daarna roze achtig en toen ben ik 1 dag echt bloed verloren maar nu weer de hele tijd bruinverlies... @esje 1981 ik ben januarie met depil gestopt en heb inderdaad veel onregelmatigheid gehad.. maar de laatste 4 maanden ben ik weer helmaal regelmatig(31 dagen) en 4 dagen ongesteld.. zou het kunnen dat ik dan toch zwanger ben? ik weet dat het antwoord snel is dat ik moet testen maar ben zo bang om weer teleur gesteld te worden.. wilde gewoon even weten of iemand dit herkent of hier ervaring mee heeft.. groetjes
De reden dat ik het vroeg, is omdat ik een soortgelijk iets had toen ik zwanger bleek te zijn. Ook rood, wat een dagje aanhield en de dag erna bruin. maar omdat je al overtijd bent is een test echt de enige manier. ik deed juist een test om een zwangerschap uit te sluiten, zodat ik wist waar ik aan toe was en weer verder kon gaan. succes meid.
Het geringe bloedverlies kan met innesteling te maken hebben. Als je toch al overtijd bent, zou ik zeker een testje wagen. Succes!!