Dinsdag had ik een paar uur een trekkend gevoel in mijn lies. Aan de rechterkant.... Kan dit mijn ei geweest zijn? En wanneer hadden we dan sex moeten hebben? Maandag hebben we sex gehad. Daarna niet weer. Manlief was gisteren moe (waar ik erg van baalde, wil je een kind, dan móet je er iets voor doen) en di sliep ik op het werk. Kan bijna niet geloven dat t mijn ei was, want dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben, zie onder. Bovendien denk ik dat t gevoel te laag zat?
Ik heb dan altijd steekjes iets boven mijn lies...dus geen idee of jij je eisprong gehad hebt. De een voelt het wel en de ander niet. Misschien is tempen een oplossing of doe je dit al ?
Ik werk en slaap erg onregelmatig. Slaap ook vaak op t werk, soms slaap ik snachts, soms lang soms kort en soms overdag. Tempen is dus heel lastig. Heb ovu testen in huis, maar wou die pas vandaag beginnen te gebruiken, aangezien mijn cyclus nooit 28 dagen is.....
Kan volgens mij ook de opbouw van een eitje zijn geweest. Het heeft iets te maken met vocht in blaasjes, en als het ei dan springt, dan komt er vocht vrij en dat kan dan ook weer voor pijn zorgen (zo leuk, vrouw zijn). Als je geen pijn meer hebt is de eisprong volgens mij compleet. En tijdens de pijn en 1 dag erna kun je nog gericht je man bespringen - als hij tenminste wil