He hallo meiden.. Ik ben sinds vandaag nieuw hier en ik vroeg mij af of jullie misschien deze symptomen herkennen. 27 Sept. was mijn 1e menstruatiedag ( ben nu 3 maanden gestopt met de pil en de cyclus van met de pil is hetzelfde .. 28 dagen) Nu moet ik a.s. dinsdag wederom ongesteld worden, alleen was mijn vruchtbare periode rond de 10e. sinds ovulatie wat menstruatie krampjes tot aan KRAMPEN en deze zijn nog steeds aanwezig... vage misselijkheid, maar kan wel eten en drinken..' Afgelopen donderdag bij de gyn. geweest voor mijn pap3a en zij weet dat we bezig zijn om zwanger te worden.. zij ging kijken hoe het er van binnen uitzag en zei dat mijn baarmoederslijmvlies er goed en dik uit ziet.. tevens kon ze zien dat er een eiersprong had plaats gevonden. sinds vandaag smaakt mij enkele dingen niet meer en heb ik erge witte afscheiding rond mijn vagina .... dit heb ik de maanden ervoor niet gehad?? duidt dit op een mogelijke zwangerschap? ben best zenuwachtig en kan haast niet wachten tot het dinsdag is! groetjes en alvast bedankt voor het lezen
Ja het kan wijzen op een vroege zwangerschap. Ik heb bij beide zwangerschappen een aantal weken last gehad van ongipijnen (ook na de positieve testen bedoel ik dan) Dat is dan je baarmoeder die aan het rekken is. Ook het hebben van meer afscheiding komt me bekend voor. Maar ..... veel symptomen van zwangerschap lijken heel erg op een aankomende ongi..... dus alleen een test geeft je zekerheid!
Hey bedankt voor je reactie! een test idd of afwachten maar tot a.s. dinsdag... Het voelt idd ook als ongi, alleen al meer als een week... dus daarom die vraag, want anders voelde ik het maar een paar dagen voordat ik ongi zou worden en oja mijn borsten doen ook nog steeds geen zeer ... en normaal een paar dagen voor ongi wel:S hahaha maja je lichaam kan je goed voor de gek houden als je iets graag wilt... maar we zullen zien....