wie heeft dit ook ik kan nu al geen bh meer verdragen alleen maar door de pijn van mijn borsten heb van mezelf al cup d dus ben benieuwd hoe of wat strakkies
In het begin ook heel erg gehad (tot 12 weken ongeveer?), daarna een periode niet en sinds een week of 2 weer. Ik heb nog nooit zoveel verschillende BH's gekocht als tijdens mijn zwangerschap. Het liefst draag ik er geen, maar dat is niet altijd mogelijk natuurlijk. Ik heb geen tips voor je, maar misschien is er iemand op dit forum die wel weet hoe je de pijn iets kunt verlichten. In elk geval succes en gefeliciteerd met je zwangerschap he
Ik heb het ook gehad, met name tussen de 5 en 8 weken zwanger. Heb na de 7e week ook al een maat groter moeten kopen (heb normaal al D en nu een E en ik denk dat ik nog wel een maat groter ga...) Ik kan je geen tip geven, alleen hopen dat het bij jou ook weer overgaat! Nu zijn de mijne nog wel gevoelig, ik kan bijv. niet op mijn buik liggen. Maar verder valt het wel mee!
De mijne zijn ook pijnlijk. Heb maar een cup B, maar al wel het gevoel dat ze op playboytitten gaan lijken
Ik kan je ook een hand geven... Jee wat zijn die dingen gruwelijk pijnlijk zeg! Ik heb normaal 75D en die zijn nu eigenlijk te klein... Heb een voedingsbh bij prenatal zonder beugel gekocht, (ook een D want vind maar eens een 75E!) en die zit toch wel erg lekker! Omdat er geen beugel in zit zitten ze niet zo in de verdrukking. Verder is het wel een mooie bh om te zien. Snachts draag ik een strapless, beugelloze bh van de hema. Die zit gewoon lekker strak eromheen en dat geeft bij mij wel verlichting. Zonder bh vind ik juist helemaal niks want dat "hangen" doet juist zo'n pijn. Als ze goed ingebonden zitten zonder in de verdrukking te zitten heb ik er het minste last van...
ik slaap met soort sportbh omdat ik anders niet in slaap kom mijn borsten doen ook zo een pijn pffff me vriend hoeft er voorlopig niet aan te zitten hihihi
in het begin doet het inderdaad erg zeer, vooral de tepels super pijnlijk. heb aardig wat vaseline gesmeerd en zachte' bh's gekocht
Dames, er zijn ook meegroei BH's te koop, Deze zorgen er dus voor dat je boobs niet zo snel in de verdrukking komen te zitten. Ik heb er al maanden plezier van.
ook ik verschrikkelijk pijnlijke borsten, met name tepels... my goodness ik merk dat een bh met push up dragen prettiger is dan helemaal niks, dan krijgen de tepels nog een soort van bescherming. op het moment dat ik dan eind van de dag mn bh uit trek, lijkt het alsof ik iets uit een rustpositie heb gehaald en de oorlog begint.
Houd er wel rekening mee dat echte push up bh's niet goed voor je borsten zijn als je zwanger bent. Gewone t'shirt bh's zijn geen probleem maar push up zijn niet goed voor de groei van de melkklieren.
Heeft iemand inmiddels al tips tegen de pijn? Want ik had niet zo'n erge last mara nu het kouder wordt is het vreselijk. Hele dag stijve tepels en een pijn. Kan niks verdragen. mijn bh voelt aan als schuurpapier tegen mijn tepels en snachts kom ik niet in slaap door de steekjes in mijn tepels allen heet douchen geeft verlichting, maar kan moeilijk 24 uur per dag douchen Al klinkt dat nu heel aantrekkelijk
Heb geen tips maar heb het ook gehad en met de 14 weken werd het wel minder en nu heb ik nog wel wat gevoelige tepels maar lang niet meer zo pijnlijk meer. Dus het word echt minder .
Ik heb er ook last van, echt super pijnlijk! Ik draag nu sportbh's. Van die tops, die goed stevig zitten, zonder beugels. Ik had een C cup maar denk dat het al een D is nu. En dat met net 5weken.....wat moet dat worden.
jaaa heb ik ook! heb zelf kleine B maar heb echt het gevoel dat ik een dikke C heb haha you're not alone!
ik heb met tijd en wijle last van mn borsten, ook met een beschaafte b cup Nu ook weer, zit nu een week na mn eisprong, hoewel dat bij mij niks zegt want heb het soms wel, soms niet, geen pijl op te trekken. Ik had het tijdens mn zwangerschap ook, vreselijk. Vooral tepels, zijkant vd borsten en overall een zwaar gevoel. Ik kon geen bh met beugel meer dragen, dus zachte bh's gekocht, ik dacht bij de hema. Je hebt idd ook meegroeibh's en ik heb ook een tijdje een voedingsbh gedragen, gewoon omdat ie lekker zat. En thuis/avond ging de bh vaak uit.
Ik ben nu 4 weken zwanger en ben blij dat m'n borsten gevoelig aanvoelen: een bevestiging dat er toch echt sprake is van een zwangerschap! Ik begrijp dat het bij grote borsten vooral erg vervelend is als ze nog groter worden. Ik kan er haast naar uitkijken (ik overdrijf een beetje hoor!), normaal gesproken draag ik push up bh's omdat het dan net wat meer lijkt: kheb cub B. Een goede tip om 's nachts een sport bh te dragen!
Of pak n oude bh, (vind ik t lekkerste zitten, maar ondersteunen niet meer) en met n klein knipje in de zijkant haal je zo de beugel eruit! Heb je toch even een goedkope oplossing voordat ze nog groter worden