baby en dreumes gelijk naar bed.?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luna26, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Wij hebben 2 dochters 1 van 23 maanden oud en 1 van 3 maand oud.

Nou is mijn vraag hoe doen jullie dat wanneer ze tegelijk naar bed moeten.. als er 1 gelijk in slaap valt en de ander begint te huilen wordt de ander weer wakker en huilen ze allebei???

Wat is de tip?? want ik weet het even niet meer zit elke avond nu met de jongste op de bank en heb dat nu ook wel een beetje gehad..

Groetejes Luna

2. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Mijn oudste (2 jaar 3 maanden) huilt eigenlijk nooit in bed. Ze gaat meteen slapen of ze ligt nog even te kletsen.

Het maakt niet uit als ons zoontje (6 maanden) op dezelfde tijd naar bed gaat en eigenlijk altijd nog even moet huilen.

Mijn dochter heeft hier helemaal geen last van. Zo ook overdag of in de nachten, wordt ze hier niet van wakker.

Nu is ze wel gewend aan 'herrie'op het KDV...

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik lees even mee. Mijn jongste slaapt beneden of op mij. Ik wil hem binnenkort ook boven laten slapen.

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik snap wat jij bedoel.. Dat heb ik ook alleen dan smiddags....
    Mijn jongste zoontje slaapt dan net, de oudste ga dan pas later en die begint te huilen en roepen.. Is de jongste weer wakker!
    Savonds zijn ze allebei zo moe dat ze gelijk slapen.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn kindjes schelen 21 maanden. De eerste 2-3 maanden ging de jongste later naar bed dan de oudste maar dit had eigenlijk te maken met het geven van de BV. Met een week of 10 ging de jongste ook nog altijd wat later naar bed dan de oudste maar niet veel (oudste om 19:00 en de jongste om 19:30). Van elkaars huilen worden ze niet wakker.
    Nu gaan ze tegelijk naar bed (soms houden we de jongste nog iets langer op zodat ze even de tijd heeft)

6. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Ja de oudste is niet zo heel veel geluid boven gewent dus wordt snel wakker (gaat niet naar een kdv) en ik geef nog borstvoeding op verzoek aan de jongste dus het varrieerd heel erg wanneer de jongste voeding heeft gehad en dus gaat slapen.

De ene keer gaat de oudste gelijk slapen de andere keer zit ze nog een half uur te kletsen in bed en de laatste tijd komt het vaak voor dat ze eerst 5 minuten aan het huilen is voor ze in slaap valt.

nou vraag ik me wel af hoe ze dat bij kdv doen want daar gaan altijd meerede kinderen tegelijk naar bed..

Deel Deze Pagina