Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVanGilani, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb sinds maandag een zeurende pijn in mijn linker arm. Kan zeggen dat t super pijn doet, lijkt meer een knellende pijn. Word er gewoon misselijk en helemaal naar en kortademig van en n druk op mn borst.. Krijg kippevel begin te zweten en ben ineens heel moe. Ik ben ook 35 weken zwanger, zou dit iets met elkaar van doen hebben?

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Even de Huisarts bellen, soms als je druk op je borst hebt, en het is bijv. het hart, kan die pijn uitstralen naar je linkerarm.

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Vind dat je met deze klachten heel snel de dokter of je vk moet bellen! Kan een beknelling zijn maar ook iets heel anders!!!
    Sterkte

4. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    oeh zenuwen in je linkerarm hebben met je hart te maken, ik zou de vk en/of dokter maar even bellen.:(

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja zenuwen in je linkerarm kan op je hart betekenen maar dat is bij mannen. Vrouwen krijgen achter op de onderrug last wat trekt over de schouder. Dat is wat mijn huisarts vertelde.
    Mischien ligt je beebje op een spier en dat knelt nu af

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Heb net de huisarts gebeld en kreeg om de beurt 2 assistentes aan de lijn. Mn verhaal uitgelegd maar ze denkt dat er een spiertje verrekt is of bekneld. Ik moest maar paracetamol pakken en als het echt erg werd de huisartsenpost bellen of morgen langskomen want vanmiddag was het druk. Tja.. wat moet je hier weer mee. Mn vk gebeld en die zei dat dit niets met de zwangerschap te maken heeft maar dat ik naar mn huisarts moest gaan! Maar goed, die wil me vandaag niet meer helpen.. Ik ben veel te moe om er tegen in te gaan, zo suf ba ba.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zou het toch heel serieus nemen, zijn toch symptomen die duiden of of verkrampte borstspieren, of iets mis met je hart.

Ik werk in de zorg, nog nooit gehoord dat er verschil zit tussen mannen en vrouwen die hartklachten hebben.

8. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik heb het ook weleens gehad.. het kan ook door maagzuur komen tenminste dat was bij mij toen de oorzaak.. heb ook een midderifbreuk dus heb meer maagzuur dan normaal..

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zweten, misselijk, zere arm, en druk op borst wijzen idd op hartklachten.
    Gewoon naar de EH gaan! Laat die huisarts barsten, zorg dat je in het ZH komt. Beter voor niks dan te laat!

10. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    als iemand tegen me zegt druk op de borst en last van een linkerarm, raad ik ze toch echt aan om naar de eerste hulp te gaan. laat die HA voor wat die is, een ZH is beter, want het duidt vaak toch echt op hartklachten. ik zou er niet mee wachten in elk geval. but thats just me

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk dat dit niets met je zwangerschap te maken hoeft te hebben ( Je bent behalve zwanger ook nog gewoon mens... ) Wel zou ik naar de SEH bellen als de huisarts je afscheept, je zou bijvoorbeeld ook een long embolie kunnen hebben. Of gewoon een verkrampte spier, maar als het "adem benemend" is, zou ik zeker een arts raadplegen hoor!

Deel Deze Pagina