Dochter lief eet net bessen van deze struik. Probeer nu uit te zoeken of ze giftig zijn... Wie weet de naam van deze struik??
Het lijkt op een struik uit mijn tuin, maar ik kan het niet duidelijk genoeg zien. Heb je een foto van de besjes? (die in mijn tuin is overigens niet giftig)
Volgens mij is het de trosvlier of bergvlier...tenminste...die komt het meest overeen... wat een gedoe
rode besjes zijn meestal giftig voor zo ver ik weet. sucses met het uit zoeken, ik zou hem er uit halen. groetjes jacky story
Ik zou even overleggen met HA misschien kun je de foto naar assistente mailen en anders naar de apotheek daar hebben ze een gifwijzer. succes kim
Volgens mij idd bergvlier, ik zou de huisarts even bellen. Die hebben een giflijn die ze kunnen bellen.
met zulke dingen snap ik niet dat je niet gelijk de HA belt voor advies maar een topic hier opent , bedoel die kunnen gelijk antwoord geven en eventueel indien nodig behandelen.. Wij zijn geen Huisartsen .. Als je het niet vertrouwd gewoon de HA dus even belen, je kan ze beter te vaak dan te weinig bellen zeg ik altijd maar.