Twijfel over een derde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamatweekanjers, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatweekanjers

Mamatweekanjers Nieuw lid

26 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 gezonde kinderen van 1 en bijna3 jr. Oud. Samen met ons werk ervaar ik dit als best druk. Verstandelijk denk ik dat een 3de nu even niet zo slim is. We hebben alle twee een leuke baan en dit in combi met 2 kinderen ervaren we soms als best druk. Uiteraard komen de kinderen en het gezin op de eerste plaats maar de combi gezin en beiden werk is voor ons beiden de ideaalste situatie.

Maar mijn gevoel zegt dat ik graag snel een 3de wil. Iemand soortgelijke ervaringen? Ook wat het verschil in drukte tussen 2 en 3 kindjes is?

2. Missoni

Missoni Lid

7 nov 2011
    87
    0
    0
    noord holland
    Ik heb hier (nog) geen ervaring mee, wij hebben ook 2 heerlijke meisjes en willen graag een derde.
    Maar heeeeeeeel soms bekruipt mij het gevoel dat ik mijn zegeningen moet tellen en ons gezin best compleet is zo.
    Onze dames zijn bijna 7 en 9 jaar oud.

Ik ben best nieuwsgierig dus lees even met je mee!

3. nikespits

nikespits Actief lid

2 jun 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb altijd gezegd dat ik maar 2 kinderen wilde en nu worden het er toch 3. Dat het druk gaat worden, is zeker - tussen de tweeling en onze oudste zit 18 maanden dalijk - maar ik ben er inmiddels al aan gewend.
    Als je echt snel een derde wil en manlief ook, gewoon ervoor gaan.

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Van 2 naar 3 was wel zwaarder vond ik als van 1 naar 2.
    Maar daar wen je ook weer aan. Het is even samen zoeken naar een nieuw ritme en dan weet je niet beter.
    Wij zijn nu alweer een jaar bezig voor een 4e. Ja het word dan druk, maar daar komen we weer overheen. Je zult zien dat alles vanzelf weer makkelijker wordt!!! Als je graag wil, moet je ervoor gaan! Succes!

Deel Deze Pagina