Naar de dokter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boomie2012, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Gelukkig hebben we een gezonde dochter van inmiddels 2,5 jaar. Maar zijn al wel sinds juni 2011 bezig voor een tweede. 17 rondes en een miskraam verder, willen we wellicht naar de huisarts.

Hoe werkt dat? Mogen we met zijn tweeen naar mijn huisarts of moet ieder voor zich naar zijn eigen huisarts? (wij hebben twee verschillende).

En aangezien ik een prima cyclus heb van 28 dagen met temperatuursverhogingen enzo, lijkt het me logisch dat mijn man eerst wordt gecontroleerd. Of werkt het niet zo?

Bedankt alvast!!

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Je kunt gewoon een afspraak maken voor jullie beiden. Tenminste zo ging dat bij ons. Hij had ins doorverwezen naar de Gyneacoloog, maar er zijn ook huisartsen die eerst zel wat tests doen. Bij de Gyneacoloog ook eerst een intake gehad. Zij stelt dan allerlei vragen en we moesten beiden bloed laten prikken en manlief een potje inleveren. Hierna kreeg ik een inwendige echo etc. Heel veel succes en hopelijk zijn jullie snel zwanger!

3. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. We wachten nog 1 week af, we zijn nu 5 dagen na ovulatie, dus een vroegtijdig testje en dan naar de huisarts.

Een probleem, mijn man heeft een fobie voor bloedprikken en ik zal hem neer moeten knuppelen wil hij bloed laten aftappen :(

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Meestal hoeft de man niet bloed te geven. Bij ons tenminste niet, vaak beginnen ze bij de vrouw, en een zaadonderzoek bij de man.

Wel zou ik ervoor zorgen dat jullie bij de dezelfde huisarts komen, want anders moeten jullie steeds naar twee huisartsen.
    Moesten wij ook want, mijn huisarts behandelde mijn man niet, en andersom ook niet. Toen ben ik overgestapt en hebben we beide dezelfde, toen was het goed.

Deel Deze Pagina