Hoi, vandaag heb ik een kv test gedaan en die was licht positief, ik denk dus dat ik zwanger ben. Nu heb ik echter al een week flinke buikpijn en stevige krampen. Ze duren niet lang, maar heb er wel meerdere verdeeld over de dag en soms krimp ik even ineen van de pijn. Ik maak me hier zorgen om al lees ik toch ook her en der dat het normaal is of kan zijn? Herkent iemand dit misschien? Het is mijn derde zwangerschap (1 mk), maar deze pijnen heb ik niet eerder gehad. gr Mama7
Als eerst: Gefeliciteerd! Ik heb woensdag een positieve test gehad en heb af en toe ook krampen/steken in mijn buik. Volgens mij is het niet erg, zolang je niet bloedt, tenminste dat heb ik hier een aantal keer al gelezen. Heb jij verder nog kwaaltjes? Ik namelijk niet dat vind ik eerlijk gezegd enger... Waarom weet ik ook niet haha maar zo voelt het.
ik had hier in het begin van de zwangerschap ook veel en flink last van regelmatig voor gebeld naar ha maar bij mij kwam het doordat ik niet meer zoals altijd m n ontlasting had na een clisma en lactulose werd het een heel stuk minder
Ik heb er ook last van..sinds een paar dagen voor m'n NOD begon het. Test gedaan en zwanger! Had het rond m'n NOD wel het ergst, het is nu minder maar nog wel dagelijks aanwezig..zo'n zeurende pijn in je onderbuik. Het schijnt normaal te zijn, zolang je geen bloed verlies heb hoef e je geen zorgen te maken. Ik weet dat het moeilijk is, en zelf nog steeds aan het bevatten dat we een kindje krijgen, toch probeer ik te genieten
Dat is je baarmoeder die zich aan het voorbereiden is, heel vervelend, maar idd wel normaal zolang je niet bloedt.
Ik heb er ook veel last van hoor! Wat ik ook vaker hoor dat het normaal is zolang er geen bloed is. Ik denk dat je baarmoeder gewoon aan het klaarmaken is. Ik vind het ook heel eng maar dat komt meer omdat ik eerder een bbz heb gehad. Maar als ik terug denk aan mijn eerste zw had ik dit ook.
Hoi dames, het is nog niet zeker, maar ik denk toch dat het niet in orde is met mijn zwangerschap en dat ik ongesteld ga worden. Vanmorgen weer getest met een kv test en nu negatief en twee uur na afleestijd heel licht streepje. Heb nog steeds buikkrampen en sinds vanmorgen bruin slijmverlies. Als dit nog goed komt dez ronde mag het echt een wonder heten. Gr mama7