Uit het niets....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door KimHv, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Hallo dames,

Het is nu 02.30 's nachts en ik lig op de bank omdat dat dichterbij de wc is.
    Rond 21.00 kreeg ik ineens erge last van brandend maagzuur, maar dat heb ik bijna elke avond. Toen kreeg ik rond 22.30 uur ineens buikkrampen en begon me misselijk te voelen. Ook het gevoel dat ik over moest geven alleen dat ging niet. Uiteindelijk naar bed gegaan en kon maar niet lekker liggen zonder me misselijk te voelen. Toen werd ik 01.00 wakker en gooide ik alles eruit. Mn kleine blauwe emmertje zat bijna vol (sorry voor de ranzigheid).
    Dat luchtte aardig op. Dacht even er vanaf te zijn... Maar nee hoor, precies een uur later weer. En dat gaat zo door tot nu. Alleen nu komt er niet veel meer uit, maar het overgeven blijft. Heb nu volgens mij gekneusde ribben.
    Dit is volgens mij niet een "normale" zwangerschapsmisselijkheid. Puur omdat het zo ineens op komt zetten. Ik zit te denken aan een voedselvergiftiging.
    Iemand ideeën?

Groetjes,
    Kim

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel vervelend meis.
    Maar er heerst ook buikgriep.
    Heb gisteren mijn vriendin gesproken die ongeveer 2 dagen achtereen alleen maar heeft gebraakt. En die dus maar doodstil is blijven liggen. Bewoog ze, dan was het al weer mis.

Dus ik denk.... buikgriep???

Beterschap.

3. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Heb je dan ook geen diarree?
    Mijn man kwam om 05.00 uur naar beneden om te kotsen...

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Er heerst inderdaad een griepje of iets. Ik heb vorige week ook behoorlijk over moeten geven (ik ben niet zwanger :p) en heb hier paar collega's die hier ook last van hadden! Ik had trouwens geen last van diarree :)
    Beterschap!

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoeft helemaal niet hoor.
    En als je bijna al je eten er uit gooit, is er niet zoveel meer over voor diarree;)

Maar goed, mensen om mij heen heb ik vooral gehoord over braken, vandaar dat ik denk dat je een griepje hebt.

6. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Goed blijven drinken... Najah proberen dan! Neem desnoods maar cola. Zoetigheid blijkt goed te werken tegen misselijk heid en krijg je in ieder geval wat energie (suikers) binnen. Tijdje terug ook gehad. HA adviseerde me dit

7. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik heb vannacht de hap gebeld en die had het over cola. Heb nu een bakkie thee met suiker. Ik haat het als ik me misselijk voel. Mijn moeder is net onze dochter op komen halen.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Beterschap!

Deel Deze Pagina