Sinds Lynn staat en loopt langs de rand van de box lijkt het wel of ze in gewicht is afgenomen. In plaats van dat ze aankomt valt ze juist af. Ze weegt nu 7,5 kg terwijl ze al op ruim 8,5 kg heeft gezeten. Wie herkent dit, dat zodra je kindje meer beweegt en actiever is hij/zij minder snel aankomt?
ja da snormaal hoor alleen goed in de gaten houden dat het niet erger word! ze zijn veel actiever dus ja dan vallen ze meer af hebben wij zelf ook!
Echt herkennen doe ik ZELF niet. Maar mijn schoonmoeder had na mijn zoon 9 maanden niet gezien te hebben (alleen van foto's) kwam ze met kleren die veeeeel te groot waren. Want op de foto leek hij zo dik vertelde ze. Dat waren de foto's die waren genomen voordat hij kon lopen/kruipen. Ik heb toen naar de foto's gekeken voor en na zijn kruipen en ze had gelijk. Nadat hij kon lopen of kruipen was hij idd veel slanker geworden.
Ja, hoor dat kan heel goed! Straks met lopen gaat er nog meer vanaf! Je moet je bedenken dat ze eerst alleen liggen en zitten en daarna ineens gaan staan en lopen, dus veel actiever bezig zijn!
Lynn is vanaf het begin al super actief en ze is een lang en dun meisje. Zoveel vet heeft ze dus niet om te verbranden. hahaha
Lynn loopt nog niet en trekt zich ook nog niet op. Maar ze is altijd superbeweeglijk. Ze ligt niet vaak stil. Het is dan ook geen dik kind. Ze zal nu zo'n beetje rond de 7,5 kilo wegen. Of het aan dat beweeglijke ligt? Ik weet het niet, maar het is wel logisch. Ze verbranden meer energie.