Wanneer gingen jullie voor het eerst met de baby op stap? In onze kring vallen namelijk alle verjaardagen samen, ook die van onze toekomstige beeb. Ik maak absoluut geen afspraken uiteraard maar vroeg me wel af wanneer gemiddeld je voor een bezoekje voor het eerst op pad gaat. (Misschien een erg domme vraag.....)
Wij zijn in de 2e week naar mijn ouders toe gegaan op visite. En inderdaad zoals Sweetpee zegt als ze weer op hun geboortegewicht zitten is het geen probleem. liefs, misspuma
Toen Steven 3 weken oud was, hadden we een barbeque bij de vriend van m'n moeder. We zijn er heen geweest, paar dagen later op kraamvisite bij een nicht van mij. Allebei een uur rijden, maar het ging prima.
Wij zijn gelijk na de eerste kraamweek naar buiten gegaan maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat het toen wel lekker weer was hoor dus dat hadden we wel mee zitten
Wij zijn naar buiten gegaan toen Ted 2 weken oud was. Hij moest eerst zichzelf goed op temperatuur houden.
gelijk naar de kraamweek heerlijk buiten gewandeld en naar het centrum enz. het weer zat natuurlijk ook mee!
Ik ben een week na de bevalling naar de carnavalsoptocht gaan kijken, hij was nog niet op gewicht maar met een extra kruikje in z´n bak ging het heel goed hoor. Diezelfde week zijn we ook bij mn moeder op bezoek geweest.
even een bezoekje aan de supermarkt....dat was Teun en mijn eerste uitje...wel met paps mee hoor.....had veel last van een hechting dus kon ook niet lang zitten in de zelfde week ook nog naar opa geweest een paar uurtjes die was jarig...... maar voor de rest weinig ivm dat ik niet echt lekker liep
Toen Quinton een week oud was zijn we naar mijn vader gegaan... een avond... Wou al eerder wandeling maken... maaar kraamhulp kwam nog en van haar mocht ikzelf niet ivm veel bloedverlies en keizersnede... maar kleine wel.... dus ja...
ik ben meteen naar buiten gegaan wanneer dat mocht ( na 1,5 week) het werd alleen een blokje om, daar ik zelf helemaal bij moet komen.
Na 1,5 week even naar het cb gegaan om te wegen. Ze was heel erg afgevallen en zat nog niet op gewicht. Het cb zit hier om de hoek. Ze zeiden dat zo`n klein stukje wel mocht, maar raadden aan om verder te wachten tot ze op gewicht was. Komt ook door de moeilijke start, ze wilde niet drinken (vandaar zo veel afgevallen) en heeft uiteindelijk borstvoeding met de papspeen gehad. Ze had ook nog wat moeite met temperatuur houden, bleef wel boven de 36,4, maar schommelde nog heel erg tussen 36,4 en 37,4. Denk dat ik in de 3e week na de bevalling pas echt weg ben gegaan met haar. Maar als ze een betere start had gehad was ik al eerder naar buiten gegaan.
Fabian is van 14 december en we hebben kerst gewoon mijn mijn ouders/schoonouders gevierd. Dit ging prima.
We zijn in de kraamweek naar buiten gegaan om te wandelen. De 2'de week zijn we naar ons nieuwbouwhuis gaan kijken die 20 minuten verderop is. dus 20 min heen 20 terug en daar nog 15 minuten kijken. 3'de week ook gewinkeld. Op visite zijn we nog niet geweest. Ik geef bv en ik vind het niet prettig om dan even naar een kamer te gaan. Vooral mijn eerste deed binnen 10 minuten drinken, maar deze doet er soms 40 minuten over en 's avonds komt hij wel heel erg vaak. Dat zou betekenen dat ik de hele avond dan boven zou zitten in een kamer bv geven. Daar heb ik geen zin in. Als ik de fles zou geven waren we wel al op visite geweest denk ik.
wij ook, en Britt is van 18 december..... mijn ervaring is ook dat het makkelijker is om ze mee te nemen als ze zo klein zijn want dan slapen ze overal doorheen. nu slaapt Britt overdag veel lichter en heb ik haar het liefste in haar bedje.
ik ging er direct op uit toen het kon..... want ons meisje is van 2 januari en het was wat nattig in die tijd maar als het droog was ofzo gingen wij weg...
In de kraamweek ben ik al eventjes gaan wandelen. Toen Lynn 8 dagen was, hebben we al boodschapjes met z'n 3-tjes gedaan.
Vanaf dat ik weer een beetje kon lopen na mijn keizersnede. ong. vanaf dag 10 ben ik elke dag even met Fabian naar buiten geweest of het nou 1 of 10 graden vroor. Lekker ingepakt in zijn kinderwagen, kruikje erbij. Hij is tot nu toe nog niet verkouden geweest, dus ik denk dat het wel goed is geweest.