Wij zijn inmiddels een half jaar bezig voor een tweede. Dit is nog steeds niet gelukt. Wie zit er in het zelfde schuitje en heeft zin om gezellig te kletsen over het zwanger worden?
Hier nog 1!! Wij zijn inmiddels 7 maanden bezig voor een tweede kindje. En wat je zegt...erg frustrerend af en toe!! Ik weet dat ik helemaal niet mag klagen omdat er gemiddeld een jaar voorstaat, maar balen als je toch weer ongesteld wordt is het zeker!! Bij mijn zoontje duurde het ongeveer negen maanden voordat ik zwanger was (was wel van mijn ex, dus niet van mijn huidige vriend), dus ben benieuwd hoelang het nu gaat duren. We zullen zien, het enige wat we kunnen doen is afwachten..
Hoi hoi Ik hoor er (helaas) ook bij... Wij zijn nu dik 2 jaar bezig en hebben zaterdag iui 6 gehad! Dus weet hoe zwaar het kan zijn! Heel heel veel succes en hopelijk word dit ons jaartje!
Het is zeker elke keer weer een telleurstelling.Maar je kan er helaas zelf weinig aan doen.. Om je heen is het net of iedereen zwanger is en baby's krijgt. Wij waren bij de 1e een half jaartje bezig, nu al langer, nu zo'n 7 maanden alweer...
hi, wij nog niet, maar we gaan er dik overheen net als bij onze dochter hulp van de mmm nodig.. dus hopelijk mag ik ook mee kletsen?
Ja tuurlijk, gezellig. Heel fijn dat die mm uit is gevonden, alleen balen als je er toch gebruik van moet maken omdat het niet op de gewone manier lukt.
Wij zijn nu ook alweer 6 maanden bezig maar ben bang dat het hier ook nog wel ff gaat duren ... Bij de 1ste heeft het 2,5 jaar geduurd pfff ik hoop echt niet dat het weer zo lang gaat duren ...
Hoi meiden, Wij zijn vanaf mei 2012 bezig om zwanger te worden. Deze ronde was t raak! Helaas vorige week een mk gehad. Ongelofelijk verdrietig en boos....vooral teleurgesteld ben ik. Wel besloten om gewoon weer verder te gaan. Zeker gezien mij leeftijd . Bijna 36. Sorry voor t lange verhaal.sluit me graag aan bij jullie . Benieuwd hoe lang t nu weer duurt. Bij onze 1e duurde het 10maanden.
Idd om je heen zie je veel zwangeren of zijn er kindjes geboren. Wij komen ook aan de beurt !! Alleen wanneer?????
Hey dames, Ik wou net een 'nieuw onderwerp' starten, maar ik zie dat het onderwerp er al staat Ook wij zijn alweer 7 maanden aan het proberen zwanger te worden van de 2e. Bij onze eerste was het de 3e ronde raak en 5 jaar geleden heb ik een miskraam gehad zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Die zwangerschap was niet gepland, maar wel zeker zeer gewenst geweest als het allemaal goed was gegaan. Mijn man en ik zijn gaan terug tellen en het blijkt dat toen ik 1 week de pil niet had geslikt en mijn man 'voor het zingen de kerk uit is gegaan' het al gelukt was. Ik had echt niet verwacht dat het nu zo lang zou duren. Ik weet precies wanneer mijn eisprong is (ik voel het), dus daar kan het niet aan liggen. Mijn zoon is geboren met een spoedkeizersnede. Nu lees ik allemaal 'enge' verhalen over verklevingen na een keizersnede, waardoor je verminderd vruchtbaar kunt zijn...Pfffff, ik begin ondertussen behoorlijk ongeduldig te worden (ik ben al niet zo geduldig van aard hihi...) We hebben besloten om het nog tot april te proberen. Als het dan nog niet gelukt is, dan gaan we naar onze (vaste) gynaecoloog, vooral omdat ik me nu druk maak over verklevingen... Ik hoop voor iedereen dat het snel raak is!!!! We moeten ons er maar aan vasthouden dat het de 1e keer ook is gelukt, dus dat een 2e keer ook vast wel moet lukken Liefs
Ja idd het lijkt of iedereen zwanger word behalve ikke . Zaterdag een feest van mijn lieve vriend en dan komt ook iemand die zwanger is... Zal je zien dat ze expres een strak truitje aan heeft met buikband natuurlijk zodat het de hele avond over haar geweldige zwangerschap gaat Soms zou ik wel willen schreeuwen van boosheid :x:x:x En dan kan ik hier heerlijk alles van me afschrijven Maar toch... Iedereen zegt: het komt wel.... Maar waarom duurd het zo ontzettend lang...
Hey meid, Als ik het goed begrijp zijn jullie aan het proberen zwanger te worden van jullie eerste kindje? Dan kan ik me jouw gevoel wel goed voorstellen. Ik zelf heb niet zo'n moeite met zwangeren om mij heen, omdat ik zelf ook al een zwangerschap mee heb mogen maken en al een prachtige zoon op de wereld heb gezet. Vooral bij vrouwen die zwanger zijn van de 1e heb ik er eigenlijk helemaal geen moeite mee. Bij vrouwen die zwanger zijn van de 2e heb ik wel even zoiets van: 'Ik wil ook!', maar daar blijft het dan ook bij. Ik lees in je onderschrift dat jullie al vanaf 2010 bezig zijn, dat moet inderdaad wel heel zwaar voor jullie zijn! Ik hoop voor jullie dat het heel gauw raak is! Liefs
Ow ja die zwangere buiken ...ggrr en die gesprekken op verjaardagen. Mijn man zei ach we hebben er al eentje, maar ja een tweede willen we ook graag. En als je gaat googelen op snel zwanger worden dan lees en hoor je de vreemtste dingen. Dus dat doe ik ook maar niet zo veel meer.
ja lastig is dat.. ik kan het ook wel goed zien alleen ik wil het dan nog alleen maar meer omdat het zooo leuk is.. Ja wij hebben een medicatie nodig om zwanger te raken.. Ik zou weer nr het zkh doorverwezen worden mr kwam er vandaag achter dat de ha het vergeten was... grrrrrr dus nu met dank aan hem weer een maand verspeeld.. grom
Heerlijk die artsen. Oke dus jij weet al dat je hulpt nodig hebt. Ik ga er vanuit dat het bij ons wel lukt omdat de eerste ook lukt
Hoi senn, Dankje wel voor de steun! Nu krijg ik net te horen dat ze naar België zijn geweest om te zien wat het word... En mijn vriend is heel blij voor hun zit dat vrolijk te vertellen.... En blijft door gaan daarover... Waarop ik dus antwoordde dat het me weinig interesseerde, en hij vond dat niet leuk... Maar al die verhalen vind ik ook niet leuk Hoop stiekem dat ze zaterdag niet komen, maar ja, dat is niet netjes van mij hè?!? Hopelijk is het bij mij, en ons allemaal hier, ook zo raak...
Jeetje meid, dat is toch wel een beetje te begrijpen van je wederhelft?Ik snap je reactie best wel hoor. Mijn beste vriendin is nu 41 weken zwanger, kan elk moment komen. Ik vind het spannend maar ook wel dubbel... (Ze vertelde me dat ze van de 1e snel zwanger was en de 2e een dik half jaar heeft geduurd, ik kan er met haar wel goed over praten.)