hey dames, even een vraagje, denk dat ik het antwoord er al op weet maar moet het even zeker weten... ik zit nu op cycl dag 22. de laatste 3 dagen beetje last van krampjes in me onderbuik en gevoelige tepels. het is niet hinderlijk dus dacht eigenlijk dat mijn ongy er aan kwam. zoasl jullie zien is deze behoorlijk onvoorspelbaar maar ga voor alsnog uit van gemiddelt 26. heb vandaag wat meer krampen gehad dan de dagen er voor. maar heb ook wat bruine/ lichtroze afscheiding er bij gehad. ik herken dit van mijn lichaam eigenlijk niet. maar lees van veel meiden dat dit eventueel door een eisprong kan komen. heb wel 2x slijm weg geveegd wat ik ver heel ver kon uitrekken dus nam aan dat dit de cervixslijm moet zijn. heb is er alleen niet constant. dus snap het eigenlijk niet helemaal graag jullie mening en eventuele oplossing alvast hartelijk dank!!!
bedankt voor jullie reactie. ik gebruik geen ovu testen ben wel een tijdje gaan tempen. maar daar ben ik ook een tijdje mee gestopt. ben zowie zo gestopt met zwanger worden. tenminste even op hold gezet maar ben niet aan de pil omdat ik daar niet tegen kan. heb me wel getempt vanochtend maar het was gewoon normaal () heb vandaag weer een klein beetje roze afscheiding gehad maar komt verder niks bij. heb ook een tampon gebruikt maar was verder ook clean. dus beetje appart allemaal. maar wacht rustig af. wat het nou weer kan betekenen