hoi meiden ik zit in een enorme tweestrijd... namelijk zo ik heb 4 mei me eisprong gehad (via ovulatietest gecontroleerd) nu heb ik sinds 11 mei enorme last van de volgende klachten - duizelig - misselijk - emotioneel - moe en sinds eergister (tis nu 16 mei) last van steken links onderin me lies/schaamstreek... zou dit evt zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn.. heb al 2 kinderen maar heb het bij beide niet meegemaakt. Ook heb ik op 10 april een hsg onderzoek gehad dit is een onderzoek waarbij ze je eileiders schoonspoelen zodat je evt vruchtbaarder ben. nou ik hoop op een reactie van jullie alvast bedankt monique
Hoi Poeipoei Tja ik heb er helaas nog geen ervaring mee. Ik lees wel vaak dat meiden die zwanger zijn hier last van hebben. Heb je al een test gedaan?
hoi elle nee meis ik ben van plan om vrijdag te gaan testen bedankt voor je berichtje groetjes monique(alias poeipoei)
Ik weet wel dat ik een gedeelte van de klachten heb als jij aangeeft. Maar het ook nog niet weet hoe en wat. Vanmiddag ga ik naar de arts. Ga voor je duimen
ik herken de symptomen wel ... ik had er ook last van, en 2 weken later bleek dat ik zwanger ben dus... ik ga voor je duimen (y)
hoi nou weethetwel hoop dat je zwanger bent en s6 bij de h.a. little hope oke dat geeft moed, jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan meis groetjes monique
ik heb die klachten ook. dat humeurige was bij mij heel erg. ik zou bijna zeggen volgens mij ben ik zw........ maar toch twijfel ik weer. het lijkt zoveel op de klachten van je ongi. alleen heb ik nu al een anderhalve week last van mijn buik. je word er toch nietgoed van he wat je lijf allemaal voor streken uit haalt. nog even afwachten dus. de huisarts geeft me goede hoop, vooral om mijn stemmingswisselingen. ben in dec gestopt met anti dip pllen, maar vorige week ging het helemaal mis. hij zegt nu dat het kan komen van een eventuele zw.sch. ik dacht altijd dat dat niet kon zo vroeg, maar hij zei van wel. is het niet zo, dan gaat deze dame weer fijn aan de anti dip pillen want dit is niks
@Jannes In mijn familie komt suiker voor. Dus wil gewoon zeker weten wat het nu is. Aangezien ik dit gevoel nu al meer dan een week heb. En ik nu al een licht vorm heb van suik. Ik wil dus meer zekerheid wat het kan zijn. Als het suiker is dan ben ik er optijd bij. Mocht het zijn dat ik zwanger ben dan weet ik dat het daar van komt. ( wat mogelijk is ) Ik zou wel een paar testen gaan krijgen straks. Maar hoop dat ik dan voor me zelf duidelijkheid heb. Aangezien ik me zelf in de weg zit met vragen er over.
O zo... het is echter nog te vroeg voor een zwangerschapsaanduiding. Een bloedtest kan pas 4 a 5 dagen voor NOD...
Ja daar waren we al achter bij de lijst... hihihi. Ik laat het weten maar word denk ik pas maandag. Want we gaan er ff tussen uit.. heerlijk... Kan zijn dat ik nog ff stiekem vanavond online kom.. maar beloof niets..
meiden nou er komen een paar testers zie ik deze week... ook ik ben afgelopen vrijdag naar de h.a. geweest en ook mijn h.a. zei alles duid erop dat je zwanger bent vooral omdat ik vorige maand een hsg heb gehad, nou heb net een test gekocht maar ik ga vrijdag testen en de klachten zijn nog steeds het zelfde zie begin van dit tropic groetjes allemaal en ik hoop op positieve testen monique
ik had een test van matcare gekocht die je 6 dagen van te voren kon doen. ik denk dan weet ik in ieder geval waarom ik weer zo humeurig en onrustig ben. maar die was nega. dus ik ga me maar voor bereiden op ongi
Maar afgelopen vrijdag zat je toch nog heel ver voor NOD. Dan kun je toch nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Waar baseert hij het dan op?