Ik zag pasgeleden een topic staan over innestelingsbloeding,maar ik kan het niet terugvinden. Dus sorry dat het daar weer over gaat. Ik heb vanmiddag een veegje helder bloed gehad na het plassen. Ik schrok er gewoon van, want moet vrijdag pas ongi worden en heb nooit van te voren bloedverlies, nog niet eens bruinverlies. Een paar uur later nog wat lichtbruin bij het afvegen. Ik dacht aan een innesteling, maar is dat niet erg laat, 3 dagen voor NOD? Of kan het nog. Ik had ook hevige ongikrampen vanmiddag, nu iets gezakt, maar nog wel aanwezig met vlagen, alsof ze met messen steken. Ook nog met vlagen duizelig. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Liefst een zwangere liefs wies
ik heb geen bloeding gehad... ook geen veegjes of net wat... dus ik kan je helaas niet helpen... wel kan ik je vertellen dat ik ook enorme ongi krampen had, tot gister eigenlijk... vandaag zijn ze weggetrokken en heb ik alleen nog n opgezette bolle onderbuik haha maar dat hoort erbij... miss dat je hier wat aan hebt knufff en succes
bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag niets meer gezien wat bloed betreft. Ook geen bruin verlies. Ik hoop dat het dus een innesteling was. Ik heb nog steeds de duizelingen, sinds vandaag gevoelige borsten, meer dan anders. en mijn onderbuik is harder. Ik denk dat ik er morgen alvast een testje tegenaan gooi, kan het niet meer volhouden! Ik mis ook mijn chagerijnige bui. Nou ja, missen Maar het valt wel op, zit lekkerder in mijn vel. liefs wies
Ik heb voor mijn NOD ook bruinverlies. Meestal begint het al een week van te voren. Ik heb nu nog niks gezien, dit is wel de eerste keer in 22 rondes dat ik geen bruinverlies heb gezien. Zou het eindelijk een keer raar zijn?
Als je gisteren je innesteling pas had kun je morgen niet positief testen volgens mij. Duurt volgens mij na innesteling nog een week ofzo Duim voor je dat je zwanger bent!
dat geeft me weer hoop pooh, want ik heb inderdaad net negatief getest. En wat jij zegt, klinkt ook wel logisch. Maar dan klopt je NOD toch ook niet meer? Ik blijf hopen, mijn temp was nog hoog en mijn boobs doen ook zeer. En wat kan dat bloed dan anders geweest zijn?
Ik heb normaal gesproken soms wel 7 dagen van te voren bruinverlies en dan breekt het op mijn NOD echt uit in bloed. Een innestelingsbloeding heb je meestal 7 a 8 dagen na je eitje. Maar ik zou gewoon nog hoop houden, het kan nog alle kanten op
ik hoor het inderdaad wel vaker dat meiden voor hun NOD bruinverlies hebben. Maar ik ben nu 11/2 pilvrij en heb nooi spotting gehad van tevoren. Ik wordt altijd ongesteld op de dag dat ik het moet worden, en daarvoor zie ik helemaal niets. Dus daarom vind ik het nu anders. Maar inderdaad, ik moet niet te veel hopen, dan is de teleurstelling ook weer des te groter. Het zou wel mooi zijn, net voor de mmm.