Rare borrels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleinad, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay allemaal!

Zoals de titel zegt heb k last van rare borrels. Ik heb dit echt nog nooit gehad en het voelt heel gek. T zit heel laag in mn buik echt helemaal onderin en heel veel! Als k mn hand op mn buik leg daar kan ik t ook voelen. Ik heb wel eens zenuwtrekjes gehad in mn buik maar niet daar en dat voelde heel anders..
    Ik heb deze maand met ovutesten gewerkt en die was afgelopen donderdag 28-2 dik positief! We hebben die dag geklust en zaterdag weer. Zou het een teken kunnen zijn nu al??
    Ik maak mezelf helemaal gek maar t voelt zoo vreemd!
    Hoop dat iemand me hier kan vertellen wat t kan zijn
    Bedankt alvast!:D

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?? :(

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Die borrels heb ik ook weleens. Alsof ik zwanger ben en de baby voel bewegen. Volgens mij zijn dit gewoon je darmen die wat op hol slaan.

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja helaas ik heb ze ook altijd als mijn NOD nadert.
    Dit kunnen ook idd je darmen zijn. Helaas lijken zwangerschapssymptomen ook op een naderende ongesteldheid.....

5. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    nou borrelende darmen waren mijn eerste zwangerschapssymptomen. samen met een opgezette buik. daarna kwamen de pijnlijke borsten. dus het kan heel goed hoor!

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Grappig! Ik heb dezelfde klachten! Naja klacht.. Kriebelt nog al! Ook misselijk met vlagen?

We lopen gelijk op! Ik had 28 februari/1 maart ook positief! Wanneer ga jij testen?

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! T wisselt dus nogal! @ jootje: ik hoop dat t voor mij ook een goed teken is haha

@friesin: oh wat leuk!! Ik heb verder eigenlijk nergens last van. Alleen gevoelige borsten maar dat heb ik elke ronde dus dat zegt niets. Ik was gister wel echt een stuk chagerijn maar dat kan ook komen omdat ik t op de een of andere manier heel spannend vind deze maand. Ds daar kunnen de darm borrels dan ook wel weer vandaan komen.. Pffff zoals je merkt.. Ik maak mezelf lekker gek haha
    Wanneer ik wil testen weet ik niet maar ik denk pas donderdag op mn nod al twijfel ik om een keer een vroege test te doen..
    Wanneer wil jij gaan testen?

Liefs

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hee Elleinad!

Ik had gisteravond een knaller!!! Dus pas over twee weken.. Ga rond 23 maart testen.

Goed geklust afgelopen dagen.. Woensdagavond, donderdagavond, vanavond weer! Van het weekend ook maar hihi. Lekkere massage olie, van rituals, gekocht voor de afwisseling hihi :D

Tsjaa, al die klachtjes he.. We maken ons zelf gek! Maar voelen doen we het wel degelijk! Had vanochtend heel erg last van een zeurend en stekend gevoel in mijn linker lies.

Nu is het even rustig! Gelukkig!

Welk merk, vroege test, zou je dan het beste kunnen gebruiken?

9. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Deze is van gisteravond 22.00!

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Sorry!!!!!!! Deze is van gisteravond 22.00!! Die hierboven is van vanochtend.. Ook nog wel vrij donker, maar minder als die van gister!

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat wordt idd weer gezellig maken vanavond! Haha qua dingen voelen heb jj ook echt elke maand van alles! Wel vervelend dat je zo n last van je lies had maar gelukkig is t weg nu :D

Ik heb nu de vroege extra gevoelige testen van de zwangerenkids besteld en hoop ze morgen in huis te krijgen zodat ik zondag kan testen. Zit dan 4 dagen voor mn nod

Maar ehm ik heb helemaal niet doorgetest met mn ovutesten want dacht dat als je een posi gehad hebt t dsn niet meer echt hoefde?? Kan ik beter maar wel weer beginnen? Ik had wel een echte dikke knaller de 28e en daarna werder ze lichter..

Dit zijn ze:

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm apart hij zet m steeds op zn kop als ik ze van de ipad upload maar goed t streepje is donkerder dan de controlestreep

13. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Haha geeft niet hoor, mijn mobiel draait niet mee als ik hem ondersteboven houdt.

Denk dat je misschien wel het beste door kunt gaan. Geeft je meer inzicht van je cyclus! Doe ik wel;).

Maar uhm ook een mooie knaller hoor!

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja dat ga ik maar doen dan inderdaad! Maar ik las ook ergens dat als je zwanger bent je dan ook een posi ovutest kan krijgen? Weet jij daar iets vanaf?

Ik ga igg maar weer beginnen met testen vandaag :D

15. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ha, nee dat had ik nog niet eerder gehoord! Maar zou prima kunnen.. Werkt ongeveer hetzelfde, maar ze meten wel beide een ander stofje aan (dus.. hmm, hihi).

Ik vraag me trouwens echt af wanneer ik mijn eiersprong nu gehad heb.. Donderdagavond testte ik echt positief! Dat was echt een knaller! Gisterochtend/avond was ook knal, maar minder. En vanochtend was de test weer licht! Wanneer denk je dat ik mijn eiersprong gehad heb? We hebben vanavond een verjaardag en mijn man wil graag wel een borreltje doen (begrijp ik volkomen!). Dus vandaag dan geen seks. Morgenavond dan pas weer.. Mis ik dan misschien een kans? Gisteravond nog wel geklust ;)

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja lastig ik zou zeggen ergens tussen gisteravond en vanmorgen omdat ie gisteraaf nog knal was en vanmorgen niet meer. Maar dit is mijn eerste maand met ovutesten dus ik snap dr nog niet veel van haha maar als je man een borrel op heeft kan je toch wel klussen? T duurt wel een tijdje voor dat je dat in zn zaad merkt hoor haha

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Hoe gaat t bij jou? Ik heb vanmorgen getest en lijk heeell licht wat te zien.. Echt super spannend! Zit 4 dagen voor nod dus denk dinsdag maar weer testen

18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ooooh meid, wat gaaf!! Heb je een foto? Ik wil mee kijken hihi.
    Hopelijk test je over twee dagen donkerder:).

Ik ben benieuwd wat ik over 1,5 week test! Heb sinds eergister last van mijn onderrug en sinds vanochtend SUPER gevoelige tepels.. AUWIE. Zeurend gevoel in mijn lies en baarmoeder blijf ik houden!

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe das ook spannend bij jou!! Heb je t wel s eerder gehad?

Dit is de foto maar in t echt zie ik meer eigenlijk haha krijg m niet zo goed op de foto op de ipad.. Ben erg benieuwd of je ziet wat ik zie! :D
    Heb er ook nadat ik deze foto had gemaakt wat water bij gedaan omdat ie erg geel werd en de streep blijft staan

20. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Oo ik zie idd een vaag streepje! Het zou toch wat zijn he hihihi.

Ik heb niet eerder last gehad van mijn tepels! Dat is nieuw voor mij!
    Uiteraard heb ik de andere klachten wel eens eerder gevoelt, maar minder intens..;)

Deel Deze Pagina