Weinig last van :S

Discussion in 'Eerste symptomen' started by natjeb85, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ook ik wil mijn verhaal even kwijt!!

22 februari een test gedaan en kwam positief uit:) wij helemaal blij en in de wolken natuurlijk want ben vorig jaar voor december gestopt met de pil. maar dat het zo snel raak was hadden wij niet verwacht maar het is natuurlijk welkom.. Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de vk voor 29 maart dan ben ik ruim 10 weken!! Het wachten duurt heel lang ook omdat ik echt nergens last van heb van ochtend misselijkheid etc etc wel een beetje gevoelige borsten maar dat lijkt nu ook minder en voorheen had ik nog wel lichte buik krampjes maar daar heb ik nu helemaal geen last meer van :( Wel ben ik af en toe snel moe!! Maar echte buikpijn en bloedverlies heb ik gelukkig niet gehad. Ik weet me ook ff geen raad meer en leef elke dag in onzekerheid omdat je ook heel veel verhalen leest en ook omdat dit me eerste zwangerschap is vind ik het gewoon natuurlijk heel eng en spannend.. Misschien behoor ik ook wel bij de meiden die weinig last hebben van zwangerschap syptomen maar soms wil je je gewoon ff wat merken of voelen.. Ik heb ook gevraagd aan de vk of ik eerder mag komen maar dat doen ze niet dus moet echt ff geduld hebben!!!!!

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Symptomen komen en gaan, de ene heeft het maar dan de andere. Probeer de genieten want stress is niet goed voor de kleine! Gefeliciteerd!!!

3. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Thanks!!! ik moet er ook van genieten maar hoop gewoon dat alles goed zit in me buikje ;) en idd stress is niet goed voor mij en de baby!!

4. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Als t je gerust stelt... Ik heb mijn hele eerste zwangerschap eigenlijk nergens last van gehad... Harde buiken (voorbij de helft, na een werkdag) en bi aan t eind, maar dat was pas rond 30 weken.... :D

Gewoon lekker genieten!!!!

5. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gefeliciteerd!! en bij de zwangerschap van J. had ik ook geen enkel klachtje haha ja later in de zwangerschap pas, harde buiken en BI.
    en het is een zeer gezonde jongen :)

Dus geen klachten, zegt helemaal niets.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Snap dat je er onzeker van wordt, maar geloof me. Als je eenmaal misselijk bent hoop je echt dat dat heel snel verdwijnt. Ik ben al misselijk vanaf het begin en kijk echt uit naar de dag dat dit weg is en me weer goed voel.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb bij mijn zoontje echt tot aan de weeën, helemaal nergens last van gehad. Ik zeg: lekker van genieten!!

8. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Thanks voor de berichten dames!!

Ik ga gewoon proberen er van te genieten en af wachten tot ik me eerste echo heb!! Al moet ik wel zeggen dat ik vandaag een beetje last had van misselijkheid en gewoon niet lekker in me vel zit...

Groetjes,

9. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

Feb 4, 2013
    145
    0
    16
    België
    Ik heb ook geen klachten. Buiten soms 's nachts wat buikpijn of rugpijn doordat mijn baarmoeder aan het werken is.

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Tot bijna 7 weken had ik ook nergens last van, ook steeds onzeker, maar 2 dagen voordat ik 7 weken was kwam de misselijkheid en het moe zijn. Nu denk ik pfff 2 weken non stop misselijk blegh! Voelde ik maar niks hihi. Overmorgen eindelijk de 1e echo.. heb ik 5 weken op gewacht! Dus geniet zolang je nergens last van hebt ;)

11. Clien

Clien Lid

Mar 7, 2013
    35
    0
    0
    Begrijp je heel goed, dit is ook mijn eerste zwangerschap (nu 5 weken + 5) en wat is het spannend!

Ik vraag me ook af of ik genoeg 'voel' en wanneer ik last van mijn buik heb of het wel goede krampen zijn of niet. De afgelopen dagen denk ik ook een wat vaag misselijk gevoel te hebben, of komt het omdat ik dat denk te voelen? Mijn borsten heb ik geen last van, ze lijken wel een klein beetje groter

Ben ook wel sneller moe. Maar wie weet komen er nog allerlei kwaaltjes waar we straks van balen ;)
    Succes met wachten! Ik heb 11 april de eerste echo, duurt voor mn gevoel ook nog eeuwen en heb dezelfde gevoelens van onzekerheid.. Komt allemaal vast goed!

12. Chelle26

Chelle26 Lid

Feb 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit keer ook heel weinig klachten.

Soms wel echt extreem moe, maar soms ook wel een week of 2 helemaal niets.

Het zit vast wel goed, niet te veel zorgen maken, ik was ook onwijs zenuwachtig, tot ik me echo had gehad.

Succes met de tijd aftellen, want ik weet dat de tijd echt langzaam kan gaan op zon moment.

13. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie reacties dames en wat fijn om te lezen dat ik inderdaad niet de enige ben :-D

Ik ga gewoon er van genieten en af tellen tot ik me eerste echo heb ;)

@ clien jij ook succes met je eerste echo!!!!;);)

29 maart eerste echo ♡♥♡♥♡

Share This Page