Autostoel huren buitenland?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carino, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Weet iemand of je in Turkije een losse autostoel kunt huren? Dus niet in combinatie met een auto maar echt los. Het gaat om een stoel voor mijn dochter van dan 1,5.

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik zou het niet weten maar denk het eigenlijk niet. De afgelopen twee jaar ben ik in Turkije op vakantie geweest en wat mij daar eigenlijk opviel was dat kinderen daar gewoon los vervoerd worden in auto's. Ook de kinderen van de inwoners zelf.

3. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien kan je kijken bij een auto verhuurbedrijf.

Wij zijn een keer in Spanje op vakantie geweest en hebben toen voor die 10 dagen vakantie een auto gehuurd met autostoel.
    Lijkt me dat dat in Turkije ook kan, maar goed Spanje is natuurlijk wel weer een ander land, dus zeker weten doe ik het niet.

4. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    In sommige landen is een stoeltje niet gebruikelijk. Wij gaan naar Marokko en daar zitten ze gerust met zn 8en in een auto (chauffeur, 2 op de voorstoel en 5 op de achterbank) hahaha. Wij moeten nog kijken of we een autostoeltje kunnen krijgen/huren of dat hij bij mij op schoot gaat.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    kennissen hebben gewoon hun eigen stoel mee genomen. wel een gesjouw, dat wel. maar die konden ze gewoon ook in het vliegtuig gebruiken. vastmaken op de stoel en zo zat kleine lekker in z'n eigen zitje die ook in ligstand kon.
    daarna stoel over naar de huurauto. dan weet je tenminste zeker dat je een (betrouwbare) stoel hebt.

6. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dan moet je wel voor die stoel betalen? (de vliegtuigstoel bedoel ik), want normaal gesproken betaal je niet voor een eigen stoel, omdat je kindje op je schoot zit.

Deel Deze Pagina