Bah ik ben weer eens ziek :s spugen, van onder loopt alles eruit.. En ik heb tegen mn werk gezegd dat ik toch kom.. Ben al te veel ziek geweest.. Maar eigenlijk wil ik liever in bed blijven! Nou ja we zien wel hoever we komen.. Het is denk ik niet besmettelijk want ik ben ziek geworden na eeb bezoek aan de MAC na het nuttigen van chicken wings ik had al zo mijn twijfels. Toch gegeten en ineens ziek? Zal ik daar een melding van maken bij de MAC of is het toeval??
Wist geneens dat je chicken wings heb bij de mac haha! Maar balen meid dat je weer ziek bent, nadeel is gewoon dat je het nou eenmaal gratis en voor nix krijgt die onzin. Bij overgeven en diarree zou ik toch echt thuis blijven hoor! Je kan idd een melding geven aan de mac, hoor vaker dat mensen ziek worden als ze daar geweest zijn vooral van de milkshakes. Beterschap
een melding kun je altijd maken! of ze er iets aan doen is een 2e! maar als niemand een melding maakt kunnen ze ook niets registeren wanneer er bij hun iets fout gaat! beterschap!
Voor de zekerheid even melden. Maar....er gaat ook een zeer besmettelijk buikgriepvirus rond momenteel. Heel het gezin van mijn zusje heeft er ook al last van (ik blijf ver bij ze vandaan ).
Is er inderdaad niet nog een staartje van een buikgriep in de rondte? Wij waren vanaf maandag allemaal in 1 klap ziek. Nu weer zo goed als beter
Nou ik had het vrij snel naar het eten van de kip dat ik me niet lekker voelde.. Vriend had ook een stukje op en was ook wat misselijk.. Maar ja ik had meer op :s
Als je het snel erna had is het niet van de kip! Dat duurt meestal juist wat langer! Maar voor de zekerheid melding maken! Ik werk in een restaurant en bij een melding wordt alles wat gegeten is door iemand weggegooid! Meer meldingen betekent alles uit de keuken aan voorbereidingen weggooien en alles opnieuw maken! Beterschap verder!!