Wie herkent dit? Verkramping bij plassen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Me26, Apr 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Hallo dames,

Misschien dat jullie me kunnen helpen.
    Ben bijna 18 weken zwanger.
    Vorige week kreeg ik blaasontsteking, kuurtje gekregen. Tussendoor idee dat kuur niet helemaal goed hielp, omdat het verkrampt bleef voelen met plassen en ik daardoor niet goed kon uitplassen. Weer gebeld, maar ik moest eerste kuurtje afmaken.
    Gisteren laatste tablet en net urine weggebracht om te laten tesen. Nu hoor ik het pas eind van de middag en ik merk dat ik toch wel aan het nadenken ben wat het kan zijn.

Ik voel bij plassen een verkramping/spierpijn, idee dat ik veel moeite moet doen om helemaal uit te plassen.
    Gisteren overdag had ik hele middag een zeurende pijn onderin de buik. Net onder de bolling van mn buik. Is geen wee achtige pijn, maar constant.
    Heb ook verloskundige gebeld, die zei dat het mogelijk toch nog blaasontsteking is. Dus ik weet, het is even paar uur afwachten.

Toch de vraag: herkent iemand het? Zou het ook door de bekkenbodemspieren kunnen komen? Las daar iets over.

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja, bekkenbodem..... Ik zou als ik jou was een afspraak maken bij een bekkenfysio bij jou in de buurt. Uitleg en oefeningen (ontspannings-) doen een hoop...

Home | De Fysiotherapeut
    Woonplaats en bekkenfysio kiezen ;) Succes

Al je me een PM stuurt met je email, kan ik je ook wat info mailen ;)

Share This Page