Wij hebben als tekst in ons geboortekaartje gekozen Je hebt 2 kleine handjes Geef ons er elk een Dan leiden wij je rond Totdat je zegt "Nu kan ik het wel alleen" Ziet iemand hier een spelfout in??
Leuk, zelf bedacht? Ik zie geen spelfouten, maar interpunctie klopt niet. Maar daar ga je misschien nog mee bezig?
Voor het ritme is het misschien een idee om "elk" te veranderen in "ieder". Dan loopt het voor mijn gevoel beter. Verder geen spelfouten
Dank jullie wel voor het meedenken en de tips. Soms heb je de tekst zo vaak gelezen dat je het echt niet meer ziet Ik heb de tekst inmiddels aangepast naar Je hebt 2 kleine handjes Geef ons er ieder een Dan leiden wij je rond totdat je zegt Nu kan ik het wel alleen
Ook heb ik in het kaartje staan Zoon van Peter en Renate Is dit nu erg volgens de bijbel? Wij hebben beide geen geloof, maar ik vind het wel netjes op het kaartje staan. Is dit raar om het dan in het kaartje te plaasten?
Leuke tekst en ik vind hem juist niets met het geloof te maken hebben...netjes betekend niet meteen dat het vroom is ofzo...hihi