innestelingsbloeding of ineens heel weinig ongesteld?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Love85, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Love85

Love85 Lid

May 28, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik zit ergens mee en hoop dat jullie misschien wat advies hebben. Ik ben 4 jaar geleden bevallen van een dochter, een tweede kindje zou welkom zijn maar we zijn er niet mee bezig. 31 maart ben ik ongesteld geworden,dit was een normale menstruatie. 5 april had ik weer moeten beginnen met de pil maar door (slecht georganiseerde) verhuizing had ik op dat moment geen pil :( 7 april begonnen met de pil (ik heb er toen twee genomen) en ben deze eerlijk gezegd de rest van de weken ook een aantal keer vergeten..(Wel heb ik steeds op het moment dat ik erachter kwam alsnog de pil geslikt, maar dat zou weliswaar ook te laat geweest kunnen zijn, ik weet het eerlijk gezegd niet.) 26 april was de dag dat ik m'n laatste pil moest nemen, deze ben ik vergeten en heb ik uiteindelijk 27 april genomen. 26 april is de enige dag geweest dat mijn vriend en ik sex hebben gehad, onbeschermd zeg maar. 30 april ben ik normaal ongesteld geworden en 3 mei ben ik weer begonnen met de pil deze ben ik ook weer een paar keer vergeten, maar mijn vriend en ik hebben in deze periode geen onbeschermde sex gehad. In deze periode heb ik mij heel erg moe gevoeld, ik kon letterlijk mijn bed niet uit komen, dit heb ik normaal gesproken nooit, ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap. Ook had ik veel hoofdpijn, en ben ik sochtends een aantal keer vreselijk misselijk geweest, ook met overgeven. Ook was ik de afgelopen periode extreem emotioneel, ik moest al huilen van een mooi liedje op de radio, heb ik normaal gesproken ook geen last van, ik herken het wel weer van m'n vorige zwangerschap. 16 mei naar de huisarts geweest maar niet over een mogelijke zwangerschap gesproken. Ik blijk een vitamine b12 tekort te hebben en moet eind juni terugkomen. Daarna nog steeds klachten, maar deze werden 'draaglijker', ook door het slikken van paracetamol en ibuprofen. 23 mei m'n laatste pil genomen en maandag 27 mei had ik alleen een klein beetje bruin bloed, en met afvegen een klein beetje roze.. Ik voelde mij ook totaal niet ongesteld. Dit heeft tot woensdag geduurd, ik heb een test gedaan en deze was negatief. Ook ben ik naar de huisarts gegaan, om dit te bespreken en omdat ik vreselijk last had van m'n mond. De huisarts zei dat de kans zeer klein is dat ik zwanger ben en volgende week maar weer moet testen. Wat betreft mn mond; ik ben naar de tandarts gegaan en bleek een aantal ontstekingen te hebben rondom m'n verstandskies en die is dezelfde dag nog door de kaakchirurg verwijderd :S Ik heb ook ibuprofen 600 gekregen :(
    Mijn vraag is nu denken jullie dat het mogelijk is dat het een innestelingsbloeding is? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook, de testen bleven toen negatief en na 6,5 week toch ineens wel positief :S
    En mocht ik eventueel zwanger zijn, is het dan heel erg dat ik nu die ibuprofen 600 en de verdoving e.d. heb gehad? Zou die lichte "menstruatie" ook door m'n ontstoken verstandskies kunnen komen? Normaal gesproken heb ik een best wel heftige menstruatie..
    Ik weet het even niet meer en in m'n huisarts heb ik niet veel vertrouwen, die nam de pijn in m'n mond namelijk ook niet serieus.

Sorry voor dit lange verhaal, ik hoop dat jullie mij wat advies of ervaringen hiermee kunnen geven.

liefs, love85

Share This Page