hoi meiden 13 augustus is mijn nod ik had vandaag uit nieuwsgierigheid een testje gedaan maar die was negatief 5 augustus kreeg ik ineens wat spotting heel licht bloedverlies enkel bij het afvegen was binnen het uur alweer gedaan gisteren had ik het weer een klein beetje en weer is het volledig gestopt. heb ook vanaf 5 augustus opgezette klieren in men borsten maar enkel de linker doet pijn.. heb ook steeks lichte steekjes in men buik. wat denken jullie ? zou ik nog positief kunnen testen of .... dit is wel de eerste ronde na de miskraam zou het misschien kunnen dat men lichaam nog in de war is ? heb 29 juli een positieve ovulatietest gehad en 30 juli duidelijk men eisprong gevoeld.. pff ik weet het even niet meer.. ik ben bang dat men lichaam me voor de gek houd.
Ik ga met je meelezen, want ik heb precies hetzelfde... en dan echt precies, want ik heb exact dezelfde cyclus als jou haha. Ik moet ook tot 13 augustus wachten, en sinds dinsdag gigantisch zere borsten en continu stijve tepels. En daar heb ik normaal gesproken echt nooit last van, dus zit nu ook vol spanning te wachten tot dinsdag hihi. Ik hoop voor je dat je lichaam je in ieder geval niet voor de gek houdt! Nog een paar daagjes volhouden en duimen dat het snel dinsdag is
Mijn NOD is ook 13 aug. Ik heb niet dezelfde klachten als jij, die had ik ook niet tijdens mijn eerste zwangerschap. Maar wel vanaf mn ei een hele rare buik: soms opgezet, kleine steekjes. De eerste 5 dagen na mn ei had ik wel last van mijn borsten, nu niet meer. Ik wacht nog even af, is nog te vroeg voor een test. Bij de hoeveelste ronde zijn jullie. Dit is mij 3e ronde. Tijdens mijn eerste ronde had ik heel veel klachten, was ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar ik was blijkbaar flink aan het ontpillen. Ronde 2 verliep rustig. maar nu heb ik vanaf mn ei lichte klachten. Succes allemaal. Begin volgende week weten we waarschijnlijk van elkaar of het deze keer raak zal zijn.
Ik ben sinds begin april gestopt met de pil, en zou dan volgende week voor de vijfde keer ongesteld moeten worden. Ontpillen heb ik eigenlijk niet eens zo heel veel last van gehad, maar ik was een half jaar daarvoor overgestapt op een lichtere pil dus misschien dat iets gescheeld heeft Een opgezette buik met steekjes heb ik ook last van, maar ik heb ook al tien jaar last van pds, dus ik weet niet beter dan dat ik daar last van heb Laten we het hopen allemaal!!!
dit is mijn eerste ronde na de miskraam. was in de 2de ronde zwanger geraakt maar helaas eindigde dit in een miskraam. ik ben wel benieuwd want heb al regelmatig gehoord da je na een miskraam vruchtbaarder zou zijn. maar of dit ook echt zo is zal afwachten zijn. ik heb ook wel wat last van men darmen maar heb zowizo al gevoelige darmen dus da kan ik ni echt aanzien als een symptoom.
Dus je hebt een test gedaan op 10 dpo? Of tel ik nu fout? Als ik goed tel kun je gewoon te vroeg zijn geweest meid, dus dan is er zeker nog hoop. Maar ja in 25 rondes heb ik inmiddels alles al meegemaakt wat betreft symptomen (of juist helemaal geen) en helaas nog steeds niks.....ik duim voor je!
het was 9 dpo 5 dagen voor nod dus is idd wel vroeg. maar men borsten zijn echt gespannen en volgens mij heb ik dat nog nooit zo hard gehad voor dat ik ongesteld moet worden het kan natuurlijk ook zijn dat ik ervoor gewoon nooit op heb gelet natuurlijk. maar het rare is dat enkel men linkse borst pijn doet en de rechtse niet. ik denk dat men lichaam wat van slag is door de miskraam..
Hi dames......ik heb sinds een week ontzettend last van beide borsten(gespannen en gevoellig tot pijnlijk bij aanraking), maar van mijn rechter het meest. Mijn spiraal zit er nog in dus een zwangerschap zal het niet zijn. Heeft een van jullie dit toevallig ook wel rond de vruchtbare periode?
ik heb het zelf nog ni gehad dus ik zou je niet kunnen helpen.. heb 3 jaar geleden ook een spiraal gehad maar weet niet of ik dat toen had maar het kan mss wel van de hormonen komen die in het spiraal zitten.