zwanger of niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by enya2, Jun 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enya2

enya2 Nieuw lid

Jun 17, 2007
    1
    0
    0
    Hallo,

k ben enya en ben sinds vorige maand gestopt met de pil. Nu kan ik dinsdag een test doen, dan zou volgens een cyclus van 28 dagen ik ongesteld moeten worden. Maar weet dus niet hoe lang mijn cyclus is.
    Heb al wel twee weken last van mijn buik/misselijk met vlagen, een opgeblazen gevoel en nu sinds van de week telkens harde tepels, qau kleur zie ik er niet veel anders aan.

Klinkt dit bekend of hou ik mezelf voor de gek? Kunnen het bijwerkingen zijn omdat je niet meer aan de pil zit?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Je geeft eigenlijk zelf al antwoord op je vraag.. T kán van t ontpillen zijn maar t kan ook dat je zwanger bent.. Gewoon nog geduld hebben, hoe moeilijk dit ook is, succes iig!

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    De eerste maand na het stoppen met de pil had ik dezelfde symptomen als jij nu beschrijft. Ik voelde me zwanger en het kwam zo overeen met de zwangerschapssymptomen dat ik echt dacht dat het meteen raak was.
    Helaas na 3 negatieve testen en een cyclus van 39 dagen gewoon ongesteld geworden. Het kan dus wel maar zou er eerlijk gezegt nog niet echt op rekenen.

Share This Page