LF langer door minder stress?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoumooizijn, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in de vorige rondes steeds korte LF van 9/10 dagen.. Mijn nod zijn daarmee voor deze ronde op zaterdag of zondag zijn. Vandaag nog steeds geen ongi en ook niets wat er op lijkt. Zwangerschapstest was negatief.

Nu zit ik wel sinds een dikke maand thuis met een burn out. Kan het hiermee te maken dat mijn LF nu toch iets langer wordt?

2. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik heb ook een korte LF. Soms was de LF ook een maand 1 a 2 dagen langer.
    Heb je ovulatie testen gedaan? Misschien was je ei later.

Stress is nooit goed voor het lichaam maar je moet er echt heeel veel, heeel lang stress hebben voordat het je lichaam gaat ontwrichten.

3. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ovutesten gedaan en ik voel mijn eisprong ook, dus de dag is zeker..

Ook had ik best wat klachten van mijn stress, hoge bloeddruk, hartkloppingen en veel hoofdpijn. Dus heb toch wel het idee dat het geen toeval kan zijn dat mijn LF nu ook ineens langer is..

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Stress kan de luteale fase zeker verkorten dus wat je zegt kan zeker kloppen.

Het moeilijke is dat er zoveel meespeelt en je dus nooit met zekerheid kan zeggen aan wat iets ligt.

5. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ben je net gestopt met de pil? Mijn LF was eerst 5/7 dagen en nu ook 10/12 dagen... wie weet dat het toch met het stoppen van de pil te maken heeft? Fijn hoor dat je LF langer is.

Deel Deze Pagina