Hoi hoi, Ik had een vraagje, Hoeveel slaapjes doen jullie beebs nog bij 9 maanden? Mijn zoontje is 9,5 maanden en slaapt nog 2x per dag van 11.00- 12.15 en van 17.30-18.45 Daarna gaat ie om 20.00 uur weer naar bed. Hoe doen jullie dat en wanneer zijn jullie overgegaan naar 1x slapen per dag? Thanx alvast voor de antwoorden Greetzzzz
mijn zoontje is bijna 8 maanden en heeft ook nog 2 slaapjes. van 9 tot 10 en van half 1 tot half 2, 2 uur. maar wat me opvalt is dat veel kindjes hier op de pagina zo laat naar bed gaan savonds. onze jongste en oudste (3.5jaar) liggen tegelijk op bed rond 7 uur. ik vind 8 uur best laat. groetjes nienke
Glenn heeft ook 2 slaapjes. Soms 3. Hij slaapt van half 10 tot half 11....soms korter. 's Middags van 13:00 tot half 3/3 uur. En dan om 7 uur naar bed tot de andere dag. Wil proberen om zo langzamerhand het ochtendslaapje er af te krijgen zodat ie 's middags langer slaapt. Dat middagslaapje meot je er zo lang mogelijk inhouden én zo lang mogelijk slapen. Dit is het beste voor de ontwikkeling zegt het CB. En ik vind hte ook wel lekker om 's middags ff mijn handen vrij te hebben. Meestal duik ik er ook nog ff in.
Iman is bijna een jaar en slaapt nog steeds 2 keer per dag. Smorgens een slaapje van een uur of 2 en in de namiddag een uurtje. Dan gaat ze rond 19 uur terug naar bed.
Eslem slaapt nog 2 keer op een dag.. het ligt eraan hoe laat ze wakker is..maar meestal zo rond 10 a 11 uur..en dan meestal maar een uurtje de laatste tijd.. En dan rond 2 a 3 uur nog een uurtje.. En dan om 7 uur voor haar nachtslaap
hmm, wat een raar slaapje van 10 tot 11... Mijn zoontje is nu 7,5e maand en hij wordt rond 6:30 wakker, krijgt dan de fles en laten hem dan weer zo rond 7:15 slapen. Wordt hij rond 9:30 wakker. En dan pas slaapt hij van 12 tot 14;30 nog. En van 16;45 tot 17:45 een uurtje. Om ongeveer 19:45 brengen wij hem naar bed. Dus: 7:15 tot 9:30 12:00 tot 14:30 16:45 tot 17:45
hier ook 2 tot 3 slaapjes per dag, vaak om een uur of 10 nog een uurtje, dan uur of 2/3 en soms nog om een uur of 5 weer. zij ligt pas om 9 uur in bed. heb het eerder geprobeerd, maar dan word ik ook netjes eerder wakker gemaakt.. en vind het wel fijn dat ze nu pas om 8 wakker word. anders word ze rond 5 wakker ook al leg ik haar in bed een kwartiertje eerder..
fay slaapt ook nog 2x overdag! 8uur wakker slapen 9 tot 10:30 slapen 14:00 tot 15:30 avond slaap 19:30
dochter van bijna 1 slaapt nog van 11 - 12 en van 16:30 - 17:30. Soms duren de slaapjes langer. Maar toch nog vaak 2 x per dag.
mijn eerste sliep tot zn 1e verjaardag twee keer per dag van 10-11 en van 13.00 tot 15.00 Daarna ging het over op een lange middagdut na het brood van 12.30-1530/16.00 en 19.00 naar bed Hij is nu bijna 3 en slaapt nog steeds een paar uur tussen de middag
Ik wist wel dat Estelle veel wakker is, maar dat het zooo'n wakker meisje is, wist ik niet.... Ze wordt om 08:00 wakker Van 15:00 tot 16:30 slaapt ze om 22:00 /22:30 gaat ze naar bed ( Ze is bijna 9 maanden) .... pff Ik zou graag een paar dagen met jullie willen ruilen
Quinn slaapt ook nog 2 keer. S'ochtends van half 10 tot 11 half 12 en smiddags van 3 tot 5. Dan moet ik hem altijd wakker maken. Rond 7 uur gaan we dan naar boven , in bad en om half 8 slaapt hij.
Serjenka is 15 maanden en heeft ook nog steeds behoefte aan 2 slaapjes. Uitzonderlijk zou ze het kunnen met 1, maar dit is echt uitzonderlijk.
Dat heb ik wel eens geprobeerd. Maar dan zit je tussen 15:00 en 19:00 met een vervelend kind, die vervolgens een uurtje á 1,5 uur gaat slapen, om dan weer wakker te worden en 's avonds nog later gaat slapen. Mijn moeder zegt dat ik ook heel weinig slaap nodig had. Het zit blijkbaar in de familie.
Fien slaapt nog veel. Als ik jullie zo hoor.. Ze slaapt overdag 2 keer. Van 9.30 tot 12.00 en van 14.30 tot 17.00. Dan gaat ze om 19.30 weer naar bed. Ze heeft het echt nodig en ik vind het heerlijk!
kan het zijn dat ze door over vermoeidheid niet slaapt? want om 8 uur eruit en dan pas om 15.00 er in voor een tukkie vind ik een zeer lange ruk voor haar Caitlin sliep tot zeker tot een jaar 2x op een dag en 19.00 luikjes dicht tot de volgende ochtend en nog
Nee, pas om 14:45 begint ze pas een beetje moe te worden. Ook al ga je uren met haar in de wandelwagen lopen, slapen doet ze niet. Dat vindt ze alleen maar prachtig maar haar oogjes gaan echt geen minuut dicht. Ik heb ook veel tips van het CB gehad. Niks helpt. Ze is gewoon echt niet moe. Dit is eigenlijk al sinds ze een maand oud is ( toen sliep ze wel iets langer).