wie herkent dit

Discussie in 'Miskraam' gestart door klungeltje, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungeltje

21 mei 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!!!
    Ik zit ergens mee...ik.weet dat niemand hier mij kan vertellen wat er aan de hand is maar mss herkent iemand mijn verhaal.
    Ik ben bang dat het een lang verhaal gaat worden maar zo kan ik het het beste uitleggen.
    Ik ben 22 mei ongi geweest best heftig maar na 5 dagen gestopt....ik heb een cyclus van 28/29 dagen....nu moest ik rond 19 juni ongi worden maar niks....22 juni test licht maar ook heel licht positief...24 juni...hetzelfde......25 juni....licht bloedverlies met dik slijm.geen maandverband vol ...26 juni helderrood bloedverlies..2 dagen....daarna tot 1 juli heel licht roze bloedverlies...2 juli...hevige krampen in de liesstreek en rood bloedverlies eveneens nog niet veel.....nu heb ik bepaalde klachten die ik normaal nooit heb....pijnlijke borsten...heb ik ook nooit bij menstruatie...mss dat tepels een beetje gevoelig zijn....pijn in rug....heel erg emotioneel..en veel boos...ik kan veel geuren niet uitstaan...en ben over de gehele dag soms misselijk...nu vraag ik me af wat dit kan zijn...miskraam?..(postitieve test). Wel zwanger...of een rare menstruatie?
    Wie herkent dit

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ben je nou wel zwanger of niet? Want dat kan ik niet opmaken uit je verhaal.

3. klungeltje

21 mei 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de twee testen die ik heb gedaan wel...licht streepje op allebei

4. kwebbel17

Je plaatst het onderwerp bij Miskraam, wellicht een idee om een echo te maken, de vk kan uitsluitsel geven. Het kan ook een innestelingsbloeding zijn.

5. klungeltje

21 mei 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Heb de assistente van de huisarts gesproken en die zei alles duid op een miskraam...het enige wat ik kon doen was fwachten en vandaag nog een test doen...heb ik gedaan die was dik positief dus nu moet ik vanmiddag langskomen....ik hoop dat et goed gaat...

6. kwebbel17

Veel sterkte!

Deel Deze Pagina