Eierstokken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yaya1, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    Mijn cyclus is regelmatig in onregelmatigheid. Nu hoorde ik gisteren dat dat wel eens kon zijn dat de eierstokken afwisselen met een ei afgeven. Zou het dan kunnen dat mijn ene eierstok later een ei afgeeft dan de andere? Weet iemand daar iets van?
     
  2. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    ja dat kan.
    mijn stiefmoeder heeft onlangs een onderzoek gehad.
    de ene menstruatie is altijd pijnlijk en de ander nooit..
    ook loopt ze dus met ene eierstok op tijd en de andere altijd wat later..

    dit blijkt uit een onderzoek in het ziekenhuis.

    liefs esther
     
  3. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    Denk je dat dat kwaad kan?
     
  4. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @YAYA1... heej meid... jah dat heb ik ook! 34 - 32 - 34 (en 2 uitschieters)

    Gyn heeft er in ieder geval geen problemen mee....
     
  5. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het is elke maand van de andere kant,
    Ik voel de eisprong wel en bij mij is het voornamelijk rechts.
    Ik merk geen verschil in lengte van de cyclus wanneer hij een keer links springt.
     
  6. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    Bedankt WendyP. Mag ik je vragen waarom jij/jullie met clomid bezig bent/zijn? Als je niet wil antwoorden vind ik dat ook prima en dan zeg je dat maar gewoon...
     
  7. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Nee hoor...no problemo!

    Ik heb toen ik gestopt was met de pil, 9 maanden geen eisprong gehad. Toen ben ik dus begonnen met clomid en die zorgt (als het goed is) voor een eisprong.
     
  8. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @WendyP: heb je veel last van bijwerkingen door Clomid? Ik hoor vaak dat mensen veel aankomen en last hebben van stemmingswisselingen enzo? Heb jij dat ook?
     
  9. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Aankomen niet zo (volgens mij, sta nooit op dat ding) Maar wel heel erg, opvliegers (mn vriend moest af en toe een touwtje om mn tenen heen binden, anders vloog ik weg) en stemmingswisselingen idd, (kort lontje, en snel janken)
     
  10. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    zal niet meevallen dan met die vliegers en stemmingen.
    Ik hoop dat je een fijne trouwdag hebt. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het helemaal Super is! Ik had van te voren nooit bedacht dat zo'n dag zo leuk zou zijn. Veel plezier!
     
  11. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    hihi je raakt eraan gewend :p

    Dank je wel... Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!
    Nog 1 weekje!
     
  12. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Hoe weet je nu of je geen eisprong hebt?
     
  13. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Bv als je niet ongesteld wordt?
    Of als je een superonregelmatige cyclus hebt, bv 70-25-65 (maar ook dan zou je een eisprong kunnen hebben)
     
  14. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Oké, maar soms lees je hier wel ongesteld/geen eisprong.

    Dat kan dus?
     
  15. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik las hier in een berichtje dat je elke maand om en om een eisprong hebt, maar dat is niet zo! ;)

    Het wisselt vaak wel, maar het gaat niet precies keurig om en om. Het kan ook best zo zijn dat er één kant juist dominant is en dat je meestal aan die kant de eisprong hebt. En dat je veel minder vaak aan de andere kant een eisprong hebt. Volgens mij is er ook niet echt iets van te zeggen qua cyclusduur, dat het aan de ene kant langer duurt voordat er een follikel doorgroeit dan aan de andere kant. Dan zou je elke cyclus voor echo's moeten en het dan allemaal precies bijhouden in tabellen, aan welke kant iets groeit, hoe groot het is op welke cyclusdag, enz. Het kan wel voorkomen dat je de ene keer een iets langere cyclus hebt dan de andere keer, dit hoeft niet altijd precies hetzelfde te zijn.

    Succes!

    Groetjes,
    Jippie
     

Deel Deze Pagina