wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sadieraven, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meiden..

Ik heb een dringende vraag aan jullie...
    Ben april dit jaar gestopt met de pil en na veel pijn na 34 dagen mijn eerste ongi gehad.
    Nu is mijn cyclus zwaar in de war en heb dit nog nooit meegemaakt.

Mijn dagen zijn nu 34, 30, 32, 26 en nu 21
    Nu viel het me vriend op dat de laatste 2x dat ik dus zo vroeg ongesteld werd we de avond ervoor seks hebben gehad (hoeft er niks mee te maken te hebben natuurlijk) maar ook een aanloop van krampen een aantal dagen ervoor. Ik ben begon afgelopen zondag al met krampen en vorige maand al 6 dagen ervoor met krampen

Zowieso ga ik het ziekenhuis bellen want zo een verwarring kan een nierfaal voor mij betekenen maar vroeg me af wie van jullie dit herkent?
    Ben als de dood dat het steeds vroeger gaat worden :(

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Heb je dan nierproblemen? Dat staat toch los van je cyclus dacht ik zo?
    Je kan eens naar je huisarts gaan, die kan je misschien doorsturen naar een gynaecoloog maar het is algemeen bekend dat na pilgebruik je cyclus erg ontregeld kan zijn, ik ben nooit meer regelmatig geworden helaas maar toch zwanger na 15 ronde's.

Persoonlijk heb ik altijd die krampen extreem gehad, ik wist een paar dagen van tevoren al dat ik ongesteld ging worden want ik kreeg krampen en vrijwel altijd migraine, dat was ook de reden dat ik vroeger de pil ben gaan slikken want dan was ik daarvan af, dat en 10 dagen zwaar ongesteld tot bloedarmoede toe was ik ook zat.

Succes!

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Een symptoom van een nierfaal bij mij is het te vroeg ongesteld worden...
    En aangezien het steeds vroeger word kan dat dus betekenen dat er iets niet goed zit dus laat het liever nakijken.
    Ik heb idd veel verhalen gelezen van vrouwen die te laat of te vroeg ongesteld werden na het stoppen van de pil maar dat het steeds eerder werd heb ik nog niet gelezen dus vandaar deze vraag

4. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag getest, (was het niet van plan, maar ineens kon ik echt niet meer wachten...) helaas: negatief :(

Nu is dinsdag pas mijn NOD, dus het kan nog..., maar op de een of andere manier 'geloof' ik er nu toch minder in.

afwachten maar....

5. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hallo groot
    Ik heb precies hetzelfde! Ook maandag of dinsdag mijn nod en ook net getest. Harstikke wit niks te zien. :( moed zakt me weer in de schoenen

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Beste Groot en Rdas. Zouden jullie een eigen topic willen openen of in het algemene 'vage testen' topic willen schrijven. Het is niet zo netjes naar TS toe om haar topic te 'kapen'.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dankje voor je berichtje.

Iemand anders die dit herkent?

Deel Deze Pagina