Wie herkent dit?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Suusvw, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Ha dames,

Sinds het begin van mn zwangerschap heb ik last van enorme hoofdpijn. Er gaat geen dag voorbij zonder al is het de ene keer heftiger dan de andere. Momenteel zit ik zelfs 100% in de ziektewet omdat ik het werk (kinderopvang) niet aan kan. Ik zit dus thuis met constante hoofdpijn en moet om de 2 a 3 uur op bed liggen omdat ik instort. Ik kan niet eens boodschappen doen omdat ik dat niet trek..
    Dit heb ik voor mijn zwangerschap nog nooit gehad! En aangezien ik meestal best druk ben met dingen ondernemen, begin ik echt een beetje down te worden, ik kan niks zonder beroerd te worden. Verjaardagen, familieweekenden en vriendinnen moet ik allemaal afzeggen.

Nu vraag ik me af of iemand dit herkent en weet wanneer dit overgaat?
    Ik had gehoopt na de 12 weken maar ondertussen ben ik bijna 18 en ik trek dit echt slecht..

(Huisarts en verloskundige gooien het op hormonen, bloeddruk is goed)

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Heb je ook last van je schouders, rug en/of nek? Ik had namelijk ook onverklaarbare enorme hoofdpijn (niet toen ik zwanger was hoor). Dokter en zelfs ziekenhuis gooide het op 'onverklaarbare hoofdpijn'. Kwam uiteindelijk omdat alles bij me vastzat. Na veel therapie uiteindelijk vanaf gekomen. Zou er snel naar laten kijken, misschien een manueel therapeut?

Deel Deze Pagina