Krampjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door boomstam, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boomstam

boomstam Actief lid

12 okt 2014
    147
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Hi allen

Vanaf nod had ik enorme steken dus ik dacht ongesteld te gaan worden. Twee dagen overtijd toch maar getest en knalpositief.
    Echter heb ik sinds nod deze krampjes gehouden ook al zijn ze nu minder heftig en minder vaak. De verloskundige zegt dat ik de innesteling kan voelen maar dat ik me niet druk moet maken zolang er geen bloed komt.

Toch ben ik een beetje ongerust en hoop ik dat hier meer mensen zijn die dit herkennen of ook hebben (gehad).

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En waar je verhaal betreft: Ik heb juist gehoord dat je de innestelling niet voelen kunt, maar dat die krampen bij de groei van de baarmoeder horen. Wat het precies is kan ik je niet vertellen, maar het hoort er iig erbij, niks om je zorgen over te maken (zorgen maken zou ik sowieso de komende tijd wat minder doen, hoe moeilijk ook, want stress is niet zo gezond). Ik had het deze keer ook, het is de eerste zwangerschap die (tot nu toe) goed gaat.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die menstruatiekrampen kun je nog weken voelen, hoort bij de groei van de baarmoeder, ik heb ze tot in de 9de zwangerschapsweek gevoeld, is niet prettig maar hoort er helaas allemaal bij.

4. boomstam

boomstam Actief lid

12 okt 2014
    147
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Dankjewel linky. Dit stelt me een beetje gerust.
    Maar verder heb ik geen symptomen en soms lees ik dat krampjes een miskraam kunnen betekenen of hier zelfs een voorbode van zijn. Dat baarde me nogal wat zorgen natuurlijk...

Deel Deze Pagina