Lieve dames, herkennen jullie dit? Ben nu 2 dagen overtijd en heb al 7 dagen last van menstruatiepijnen. sinds vandaag voelen me tepels af en toe verbrand. Maar het overheerst niet. pijnlijke borsten heb ik al anderhalve week. heb ook afscheiding dat precies gwn water is. Groetjes
Klinkt heel erg bekent! ook al 5 dagen overtijd en zelfde klachten! maar testen 2 dagen geleden was negatief.. ?
Klinkt heel herkenbaar. Heb er zelf nu ook last van. Alleen ben ik nog niet overtijd. Als je al overtijd bent, zou ik zeggen doe een testje
Ja ik durf nog ni echt goed schrik om mss onnodig teleurgesteld te worden. lees zo dikwijls dat andere negatief testen en dan toch zwanger blijken te zijn. dermee dat ik nog even wil wachten denk ik
Weet je zeker wanneer je ovulatie is geweest? Want dan zou ik gewoon testen, dan ben je van deze onzekerheid af. De kans dat je negatief test en toch zwanger bent is heel klein, mits je dus zeker weet dat je écht twee dagen overtijd bent. Succes!!
Ik heb precies hetzelfde 2 maanden geleden gehad was ik 1 week overtijd maar toen toch nog mijn periode gehad. Sorry is misschien niet de reactie wat je wilt horen. Maar ik zou als je nu nog geen test hebt gedaan even afwachten tot je echt een hele week overtijd bent.
Ik had ook erg veel last van menstruatiepijn, maar omdat ik dat normaal niet heb, heb ik één dag vóór NOD getest. Ik bleek zwanger te zijn. Als ik jou was, zou ik toch testen. Dan ben je van de onzekerheid af. Mocht je negatief testen dan weet je dat je menstruatie eraan komt. Echter zijn er ook nog dames die pas laat positief testen, maar dat komt minder vaak voor.